Héé! Waarom zie ik dit nu pas!? GAVE foto's Jeddah!! Oh wat een héérlijk eigenwijs smoelwerk heeft Malle toch! En Jeddah is gewoon héérlijk Jeddah, die kijkt nog lief als ze boos kijkt vind ik (nou ja, behalve bij de koeien dan ). Wat een geweldig stel heb je toch. Knappe plaatjes geschoten hoor! (Pssst. Mag je ook bést een keer van Ben komen doen als je zin hebt )
Ik zou graag eens bij jou en Ben komen En dan neem ik de camera wel mee Kunnen we mooi combineren met wat over de Sinterklaas TREC bomen wanner je wat verder bent!
@Camera, het is een Canon 1000D met een Canon EF-S 55-250mm f/4.0-5.6 IS lens
Ook nog een jonkie dus, gaaf hoor! Ben je met haar al begonnen met inrijden of nog niet??
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 12:03
Nou ja, inrijden is een groot woord Mijn nichtje van 4 heeft er 3 keer op "gereden" en afgelopen weekend heb ik mijn broertje er gewoon opgezet en zijn we een buitenrit gaan maken Uiteraard gaat ze als handpaard al heel veel mee, dus het enige verschil was de ruiter
Hee, wat stoer van je broer Jeddah!! En natuurtlijk toch wel mega cool van Malle want ookal is 'de ruiter het enige verschil'... dat is wél anders, een ruiter kan op zich al spannend genoeg zijn. Braaf hoor!