ik had zijn manen afgeknipt omdat ik zo n boog super mooi vind, ik laat ze wel weer groeien tot nu toe schuurt hij zich niet bij zijn manen,alleen het hoofd en de buik.
de laatste tijd duurt het op bokt soms wat langer totdat de afbeelding verschijnt, dan zie je eerst het woordje "afbeelding" staan, maar dan moet je gewoon heel even wachten.
dankjewel hij is echt een schatje, de les ging heel goed helaas had ik niemant die een foto kon maken,ik had hem in een blauw setje gestoken,
corina21
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-09 09:42
ik ga orchide verkopen, vandaag komen kopers als iemant een heel leuk 3 jarig paardje weet hoor ik het graag, ik wil alleen nog maar een 3 jarige wat ik zelf inrij, ik wil geen ellende meer van andere. deze fjord klikt echt goed is een leuke pony om lekker op de oefenen,hij gaat ook voor mijn nieuwe koetst wat ik gekocht heb.
Jnien
Geplaatst: 09-06-09 12:42
sammy1 schreef:
dankjewel hij is echt een schatje, de les ging heel goed helaas had ik niemant die een foto kon maken,ik had hem in een blauw setje gestoken,
Ik kom wel eens met solvej mee als je weer les hebt, neem ik mijn camera mee.
Ik ga er zo weer heen samen met Sammy, en zal wel weer aan het werk gezet worden Hopen dat ze de camera bij zich heeft, dan zal ik me eens goed uitleven