Gefeliciteerd!! En idd welkom bij de minipaardenclub. En pas op ze zijn zeer besmettelijk voor je het weet heb je er meer Hij is erg leuk zeg! Ik heb voor een paar weken terug ook een paardje opgehaald bij de D&D hoeve. een merrietje.
Thanks Muzefee! Dat wil ie vast wel hoor! Alleen is zijn baasje nogal... euh... zeikerig en wil ze niet dat foto's van haar paarden voor commerciele en/of tijdschrift doeleinden gebruikt worden Wegens een heel slechte ervaring van een goede vriendin die prof foto's die ze had laten maken, tegen betaling van haar paarden bij een artikel over paarden die te dik waren terug zag na 2 jaar...
silvester
Geplaatst: 03-06-09 15:41
Ik zie dit topic nu pas (was even internetloos). Wat een gave pony is dat zeg! Heel veel plezier jullie samen.
Potver, kom ik dit topic nu pas tegen! Had al wel een fototje van Shadow gezien natuurlijk maar hier nog veel meer! En't is zó'n lekker ding, daar mogen best nóg meer foto's van komen. Ik vínd dat trouwens gaaf, dat blauwe oog in't zwart!! Lekker eigenwijs koppie zit er op hoor.