Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
suleilitha schreef:Wat het meest onwaarschijnlijke is en wat me zo machteloos maakt, is dat de eigenaar in het verleden al is veroordeeld, rechtszaken, werkstraf, enz. en het allemaal niks maar dan ook niks heeft uitgehaald...
Alex-Valerie, er zijn wel veeartsen wezen kijken. En die zijn ook van mening dat het niet kan, alleen een veearts kan er ook niks tegen beginnen.
breezy302 schreef:Sorry er zijn dus al meerdere mensen mee bezig.. waar is pistolen paultje als je hem nodig hebt. maar idd ga naar partij voor de dieren of naar de SP. die zijn ook erg voor dierenwelzijn.
suleilitha schreef:Nou laat die eigenaar zelf maar betalen, al heeft ie geen stuiver. En een dierenarts hoort onpartijdig te zijn, net als elke andere arts, die zullen zich er verder niet aan branden.
Ik ga eens kijken of ik een soort persbericht in elkaar kan flansen en dit bij een paar regionale dagbladen kwijt kan, met als onderwerp dat de dierenbescherming doof is voor dit soort zaken, die hebben het te druk met Zilver die zonder vriendjes in de wei staat.....
AlexValerie, leuk dat je meedenkt maar een instantie spammen met allemaal dezelfde foto's heeft geen enkele zin!
maar ik bedoelde eigenlijk met verschillende foto's.. ik snap ook wel dat als we allemaal hetzelfde gaan sturen dat het niet werkt
Ik dacht alleen verschillende foto's van jou gebruiken..