Ik moet zeggen dat het me vaker opvalt dat jullie paarden er schraaltjes en wat onbespierd uitzien....
Als het niet zo is, zou je dan een keer betere foto's kunnen plaatsen?........gewoon interesse hoor...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Ik zie 2 schrale, onbespierde paarden.
Als je nou een uithangbord voor NH wilt zijn, zou ik me daar toch erg voor schamen....
Dan zou ik minimaal zorgen dat mijn paard in optimale conditie is....
Maar wel een mooie omgeving
Billy schreef:Ik zie 2 schrale, onbespierde paarden.
Als je nou een uithangbord voor NH wilt zijn, zou ik me daar toch erg voor schamen....
Dan zou ik minimaal zorgen dat mijn paard in optimale conditie is....
Maar wel een mooie omgeving
Citaat:k moet zeggen dat het me vaker opvalt dat jullie paarden er schraaltjes en wat onbespierd uitzien....
NehnaDagmar schreef:Tsja, ik zat ook te wachten tot je een opmerking ging maken over iets wat dan maar niet 'paardnatuurlijk' is in jouw ogen. Het is misschien als een grap bedoeld, maar als er ook maar iets 'negatiefs' in een topic staat over bitloos, boomloos, ijzerloos e.d. dan ben jij de eerste die een snerende opmerking maakt. Ik heb een beetje een: wie de bal kaatst kan hem terug verwachten-gevoel.
slimmerik schreef:Ik vraag me trouwens af waarom een paard persé "gespierd" moet zijn.... Loopt iedereen hier zelf ook bij de sportschool?
slimmerik schreef:NehnaDagmar schreef:Tsja, ik zat ook te wachten tot je een opmerking ging maken over iets wat dan maar niet 'paardnatuurlijk' is in jouw ogen. Het is misschien als een grap bedoeld, maar als er ook maar iets 'negatiefs' in een topic staat over bitloos, boomloos, ijzerloos e.d. dan ben jij de eerste die een snerende opmerking maakt. Ik heb een beetje een: wie de bal kaatst kan hem terug verwachten-gevoel.
Beetje kinderachtig om koste wat het kost Arabesk te willen "terugpakken" maar zal wel een fijn gevoel geven.![]()