Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idefix4 schreef:Nou, dat heb je netjes gedaan! Super gereden ook. Een heel nette prestatie, petje af.
Ook heeeeel moooiie foto's! Wat een plaatje. Eerlijk toegegeven heb ik wel meer een zwak voor donkerbruin, maar hij mag er zeker wezen!
Denise82 schreef:Wat een knappe vos zeg! Ik heb zelf ook 2 Oscar's, maar de ene is net geboren en de andere is een jaar oud, dus dat duurt nog wel even!
Maar de jouwe is in ieder geval een hele knappe waar zo te zien erg veel beweging op zit!
Succes ermee!
Annemarie_ schreef:Hey Ashley!
Leuk dat het zo goed gaat met Umberto en jou, super hoor.
Hij past echt bij je, op de een of andere manier lijkt hij best op Marill , een beetje hetzelfde typeIk zie je vast snel weer op concours, naar welke grote wedstrijden moet je deze zomer?
Romyv schreef:Niet helemaal mijn type paard (ben opgegroeid met friezen, kan ik ook niets aan doen) maar vind het zeker wel een plaatje om te zien!!!
Het ziet er allemaal keurig uit, beetje nutteloos om hier rijtechnisch commetaar op te geven als je 228 punten weet te rijdenIk heb wel een vraag: kan het kloppen dat je je schouders vast zet? Met name in bv uitgestrekte draf ed?
Succes in het Z2!