Kan niet wachten tot ik een keer langs kom

Ga zo door, op na het Z
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zahlina schreef:Eej Brenda.
Jullie beide zijn er weer toppie uit.
Kleine tip voor het appy. probeer deze vanuit een schouwderbinnenwaarts te rijden, je maakt het dan veel makkelijkere voor Sier en loopt niet het risico dat de achterhand eerst komt.

hoe groot is hij?? Het geluk straalt wel van de foto's af zeg.. vast een heerlijk dier om te rijden
: Probeer in de keertwending op je binnenzitbeenknobbel te blijven zitten en bij schouderbinnen meer je buitenteugel eraan houden. De tip van het rijden van schouderbinnen alvorens aan appuyement te beginnen is al gegeven. Wat ik ook vaak fijn vind is om vanuit een hoek een appuyement in te zetten en dan op de X weer terug appuyeren in tegengestelde richting of d.m.v. wijken. Wordt je paard ook lekker attent van!
Hij lijkt nu nog wat moeite te hebben met het zakken van zijn heup, vandaar dat misschien de appuyement niet heelmaal lekker nog gaat?Bren79 schreef:Dank jullie wel voor de onwijs lieve reacties![]()
![]()
Die frontriem heb ik bij http://www.scipita.nl vandaan
Zahlina schreef:Eej Brenda.
Jullie beide zijn er weer toppie uit.
Kleine tip voor het appy. probeer deze vanuit een schouwderbinnenwaarts te rijden, je maakt het dan veel makkelijkere voor Sier en loopt niet het risico dat de achterhand eerst komt.
Hey Emma
je bedoelt dit
Ik werk ook voornamelijk het Appy vanuit de SB (tis ook net vanuit welke hoek de foto gemaakt word)
!