Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Iorrr schreef:Ja zeker, ze moet 7 juli in Luttenberg, als ze dan keur word is ze gelijk Elite omdat ze al IBOP heeft gelopen...
We hebben van vorig jaar al een veulen van haar uit Zurich en die lijkt zeer goed, dus ja ik denk dat het een fijne fokmerrie gaat worden...
Adil18 schreef:Wow, beide paarden zijn prachtig, maar Anora! Wow! Ten eerste een indrukwekkende bloedlijn, ten tweede springt ze nu al zo fijn en het lijkt me vooral een enorm vermogend paard! Heeeeeeeel veel succes, volgen mij het je een nog ongeslepen diamant waar je iets prachtigs van kunt maken in bezit!
Anora is inderdaad een geweldig paard, waar ik heel voorzichtig (maar wel consequent) mee aan het werk ben. Ik rij haar zelf in ieder geval in de B en de L en daarna zien we wel weer verder. Ik ben geen topruiter, dus dan moet er maar iemand anders op. Ik dressuur ook met haar en ook dit gaat top. Ik heb al 12 winstpunten en zal dus snel in L gaan starten.
Carmen85 schreef:Ik heb jou met Anora gezien in Ommen! Langs de kant werd er veel over je paard gepraat! In positieve zin ... haha dat is altijd goed nieuws. Super paardje hoor! Nog wel een beetje een heethoofd of niet?
Ik heb ook een Numero Uno gehad (uit een orthos merrie) en die was ook een beetje apart. De eerste wedstrijden zag ze overal spoken en als ik maar een seconde aan iets anders dacht, dan vond zij het niet meer nodig om te springen. (Geen staken, maar was mij gewoon te slim af) Dat schijnen Numero Uno merries wel vaker te hebben, maar als ze er eenmaal doorzijn heb je er een super paard aan. De numero uno loopt nu Z en heeft een super instelling, gelukkig heb ik er een mooie kreator xx merrie uit.
Met die van jou komt het vast helemaal goed, ze heeft in ieder geval goed de slag erin.
Ik had ook echt niet verwacht dat Anora het zo zou doen... Ze is hondsbrutaal en wil dit nog wel eens laten zien... Ik had dus absoluut niet verwacht dat ze zonder pardon overal over heen ging...