Twiggy2008 schreef:Ben blij dat meerderen zo denken dat dit niet ok is. Ik las die eerste posts en had echt zoiets van 'jeetje, vinden jullie dit normaal?????'
Ik kan me ook helemaal vinden in dat paard's gedrag. Paarden spiegelen, geven je een weerwoord. Wees blij dat je paard nog zo 'puur' reageert. Hij schreeuwt nu naar je, het fluisteren heb je niet eens gehoord blijkbaar......
Ik lees in je profiel dat je je interesseert in Parelli en TTouch. Hmmmm....... Ik kan het niet rijmen, hoor.

Vandaar ook dat ik TS uitnodig voor de lezing op 13 juni a.s. Zij en haar paard praten over twee kanalen.... Beiden staan tegenover elkaar te schreeuwen en verstaan elkaar niet. Zij noemt haar paard een rotknol en hij probeert haar aan haar verstand te peuteren dat ze verkeerd bezig is. Valt niet mee als ze allebei een andere taal spreken
Communicatie tussen mens en dier is vaak eenvoudig, maar je moet er wel open voor staan 
Moderatoropmerking:
Ik heb je vorige post verwijderd, omdat die wel bijzonder commercieel was. Als je hierover met TS wilt communiceren, stuur haar dan een pb en vraag of ze je info wilt ontvangen of open een commercieel topic. Maar om hier een heel programma van een commerciële dag te posten, gaat net wat te ver, ondanks dat je het goed bedoelt.