Bedankt allemaal voor jullie reacties
Idra; Dankje! Ja, haha klopt....die laarzen.....zouden eigenlijk ook bruin moeten zijn he!
Merel_Brit; Je hebt helemaal gelijk wat betreft mijn singel. Ik heb in een paar winkels gekeken, maar tot nu toe heb ik nog geen londonkleurige singel gezien. Als ik de goede kleur bruin eens tegen kom ruil ik mijn zwarte singel in.
Bulck; Ja, hij is wel gevoeliger voor de zon. Zijn roze huid verbrand redelijk snel ( net als paarden met grote blessen ) en zijn lichte ogen zijn ook wat lichtgevoeliger heb ik het idee. Verder is het allemaal gewoon het zelfde als een donkere huid eigenlijk.
Laulau85; Ja! Ik heb ook een Portugees hoofdstel. Ook in londonkleur.
Lusitana; Jammer genoeg was het kaartje nét vol, toen ik ging beginnen met de galop ( want de galop gaat ook steeds beter ). Mijn moeder heeft snel een foto gewist, maar veel foto's pasten er niet meer bij. De volgende keer zal ik ook galopfoto's ( laten ) maken. En ook van de stap trouwens.
Ik ben nog steeds dolgelukkig met Urbino. Hij is echt mijn droompaard, dat wist ik inderdaad vanaf moment één bij jullie
Nog steeds een wonder dat híj het meteen was, na zo'n tijd zoeken hier in mijn omgeving.
_Pansy_; Had je niet herkend als Loveleandro
Heb je Leandro niet meer dan?
Met Coco gaat het heel goed! Ik rijd haar zelf nog bijna dagelijks. Sinds kort heb ik een nieuwe amazone voor haar gevonden die ook heel fijn met haar overweg kan. Die genieten samen ook enorm.
VValar; Nee, ik heb helaas geen filmpje. Wel een goed idee. Ga ik ook eens maken.
Liezel1; Ja, de paarden in Versailles zijn ook Portugese paarden! Prachtig... ik ben er ook wezen kijken voordat ik Urbino heb gekocht.
FatF_uck; Ik rijd met een Euroriding Diamant.
Iloonaa_; Hij blijft redelijk schoon omdat hij een Uv deken op heeft voor de zon, met zijn roze huid. Verder af en toe wassen haha.
Velinda; Soule....dankjewel voor je reactie 
Denica; Ja, ik zal Co binnenkort ook nog eens op de foto zetten!
Jaggie, Saskiakur en Knockout1; Dank jullie wel! Ja, ik wil ook wedstrijden met hem gaan rijden. We trainen veel nu en hij gaat ook héél goed vooruit. Als Urbino er klaar voor is kunnen we ons inschrijven. Ik wil het niet overhaasten, dus pas als hij er echt aan toe is en klaar voor is, gaan we.