De kleur en het model van het nieuwe zadel vind ik erg mooi maar die prikkeldraadtooling vind ik ontzettend lelijk! Paard vind ik ook aan de magere kant, hij kan IMO zeker 100 kg extra hebben
mooi paard zeg, mjah, valkenhengsten zijn ook vaak de mooiste niet? haha ( en de fries natuurlijk ) Ja ik ben er helemaal weg van, ook van dat zadel trouwens, wauw wat een mooi ding. En goed dat je dan nog wel een cap op hebt;) ( zie je vaak namelijk, mooi paard, mooi zadel etc, en dan willen de meiden geen cap meer op)
Apacho is echt prachtig, al mag hij van mij ook wel iets voller Prachtig zadel heb je, heel erg mooi
tita
Geplaatst: 11-05-09 10:27
Paintlinger schreef:
Apacho is echt prachtig, al mag hij van mij ook wel iets voller Prachtig zadel heb je, heel erg mooi
ben dus niet de enige die dat vind.
Om nog maar even terug te komen over het feit dan men het een slecht excuus vind over het zadel en mijn dressuurmiep taal. Ik houd nou eenmaal niet van western en dat soort zadels hoe mooi ze ook in het echt zijn of bewerkt ik vind er helemaal niks aan. Ik kan wel een kleur mooi vinden maar een zadel En ik kan me overigens goed voorstellen dat er zat mensen zijn die western-rijden die dressuurzadels spuuglelijk vinden, is gewoon een heel ander segement.
Citaat:
Meneer is - nadat jij op stal bent geweest
Mag hopen dat jij mij niet zo goed kent maar goed ik ben trouwens ook 3 weken terug bij jullie op stal geweest en tuurlijk vele andere keren daarvoor maar als het goed is hoef ik er nu niet meer te komen
Coentjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-09 10:34
@ Wranglerbutt; De prikkeldraad tooling is de keus van de eigenaar, ik vind het persoonlijk wel stoer staan hoor! Meer iets voor mannen misschien, zelf zou ik ook eerder voor bloemetjes hebben gekozen, maar vind dit ook zeker niet lelijk, past wel bij een stoere hengst!
@ Pinuts; Ja daar moet ik je gelijk ingeven, Valk, Schimmel of Zwart is het mooist voor een hengst. Tsja cap, het blijft een hengst, en een jonge hengst van 6 die af en toe nog een gekke sprong kan maken. Ook mijn Arabje (19 jaar oud) die ik door en door ken, rijd ik met cap. Volgens mij ben ik de enige van alle (volwassenen) pensionklanten, maar een ongelukje zit in een klein hoekje...
Ik vind het trouwens oerlelijk staan die cap, in combinatie met een westernzadel!
Het vorige zadel, DONKERbruin staat hem zoveel beter!!!
maar wat zie ik? hebben jullie nu nogsteeds geen kinriempje? oi oi oi, maar ik vind het wel een gruwelijk mooi zadel. en een gruwelijk mooi paard. misschien wel de papa van breeze haar beebie ooit? wie weet. moet ie niet te veel presteren, want dan wordt het te duur... hahaha
leuk hoor, ook vind ik jullie een leuke combinatie.
goldflower
Geplaatst: 11-05-09 13:16
Coentjuh schreef:
Solid Bred Paint (Paint x Quarter)
Vader = Paint = Red Pebbles Moeder = Quarter = Eternal Silver Steps (v. Eternal Prescription)
Foto/Link naar vader en opa in profiel!
ok thnx super mooie paarden iig
word hij ook ooit als dekhengst gebruikt eigenlijk