Mijn paardje zware koliek vannacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:13

sifra01 schreef:
Jaa, hier even een positieve update. toen ik net weer op stal kwam stond mevrouw er al heel anders bij. Ze had 2 keer gemest (kleine beetjes maar toch) en ze was alweer lekker chaggie. Dat hoort zo bij haar dat ik me altijd zorgen ga maken als ze dat niet is. Toen de da kwam en alles had beluisterd wilde hij haar toch nog even opvoelen. De praam opzetten was nu een heel ander verhaal dan vannacht, ze was alweer behoorlijk vlot. Maar ook binnenin voelde alles nu eigenlijk normaal. Wss hebben we het ergste echt gehad! Vandaag en morgen moet ze nog op stal blijven, geen voer, maar ze mag een aantal keren per dag aan de hand even wat grazen. Vanaf zondag mag ze, als alles goed gaat, weer op de (kale) wei en kan het hooi weer rustig opgebouwd worden. Pfff, ik ben wel echt opgelucht, vannacht zag het er heel anders uit!

Eindelijk goed nieuws meis.
top dan hebben we goed geduimd hier :D
Spreek je straks wel weer
Knuf voor jullie!!!

racekater

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:19

Dat is een fijne update! Hopelijk zet deze stijgende lijn zich voort en knapt je meisje weer helemaal op. :(:)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:07

Ah fijn te lezen dat de stijgende lijn doorzet.
Hoop dat het ergste achter de rug is nu :(:)

huricane

Re: Mijn paardje zware koliek vannacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:51

Fijn dat het weer beter gaat met je paard. Ik vind koliek altijd een eng iets. Ik heb er ook een paard aan verloren. Wat dat trailer verhaal betreft van proudJustify, mijn merrie had ook een keer koliek ze zat verstopt had weer heel haar stal leeggegeten. Na liters parafine wilde ze nog niet mesten, toen op advies van DA naar de kliniek gebracht. Maar ze is best een beetje nerveus op de trailer en daar aangekomen had ze al een paar keer flink gemest. Een nachtje in de kliniek gelaten en toen mocht ze gelukkig weer mee naar huis. Toch wel makkelijk zo een trailer!!!!

femke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 18:48

Dat is heel goed nieuws, ik hoop voor jullie dat het ergste nu achter de rug is :D

mjet

Re: Mijn paardje zware koliek vannacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:14

jeetje diana, Ik heb je al aan de bel gehad vanuit spanje en ben weer terug in het land. Fijn om te lezen dat het inderdaad veel beter gaat. altijd eng koliek