Groter moet ik niet worden (ik ben waarschijnlijk uitgegroeit dus waarschijnlijk niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RicardoOpa schreef:corientjuhh schreef:Mijn ouders willen het echt niet hebben
@ Liiesjjj
Dat betekend dat ze attent zijn en ook wel blij
Nee.![]()
Er zijn zoveel dingen waarom een paard zijn oren naar voren kan doen.
Zo zijn er ook mensen die geloven dat als het paard niet zijn oren naar voren heeft, ongelukkig zijn.
tita schreef:Je bent te lang, te groot en voor de pony waarschijnlijk ook te zwaar ondanks dat ie je wel kan houden.
Het totale plaatje is geen gezicht en als je op een te kleine pony rijdt, lijdt je houding daar onder en je paardrijden
Jij vindt van niet jij wilt op haar rijden en je weet dat je te groot bent want we mogen het er niet over hebben, jij wilt rijden op haar.PUNTdat is geen paardenliefde dat is IMO egoisme
Eva_D schreef:Ik ben het er ook mee eens, een paard is een prooidier en als ze pijn hebben/iets mankeren laten ze dat zolang als ze kunnen niet merken omdat dat in de natuur gevaarlijk is, dus ik zou het risico niet willen nemen mijn pony pijn te doen en gewoon een grotere zoeken, hij is ook slank gebouwd.
sabina1998 schreef:nou nou, nou.. moeten jullie haar zo afzeiken? ik rijdt ok op ene pony van 1 m 6 en ik ben 1m 48. ik ga ook gwn met mnaar de ponyclub. en zo slecht ziet het er niet uit. zekan nog best een tijdje op m! en waarom zouden kleinere pony`s niet fijn rijden? dat maakt mij niet uit en haar ook niet. als of jullie nooit op ene kleinere pony gereden hebben. Kom op meid. ik vind het er toppie uit zien en ga maar lekekr door met rijden. als je een ander paardje hebt zou ik die wle gaan rijden en deze nog gewoon blijven verzorgen. ze zijn gewoon jaloers op je top knol! veel suc6! Sabina
LauPas schreef:Het is een leuke pony!Gewoon aan je houding blijven oefenen! Je bent mischien wel wat te groot, maar het is je eigen keus of je erop blijft rijden. Mischien is het beter als je op een grotere gaat maar als dat niet kan dan kan het niet!
![]()
succes verder!