Riona: Staartzak En verder was hij eigenlijk best wel goor
grid
Geplaatst: 05-05-09 22:49
Hihi Lijkt net Ziggy in westernoutfit kan geloven dat het idd meteen vertrouwd was nog steeds jammer dat ie verkocht wordt maar hopelij kdan aan een bokker dan kunnen we hem nog beetje blijven volgen
Ziet eruit als een leuke gezellige rij dag zo saampjes
idd had nog niet gereageerd maar had al wel gekeken hoor ziet er goed uit!! Krijg zelf wel beetje de kriebels om weer western te gaan rijden als ik de foto's/filmpjes zie..
Hihi, al wel gekeken maar nog niet gereageerd! Leuke foto's! Ziet er lekker ontspannen uit zeg!
Lucy_1
Geplaatst: 06-05-09 20:33
Wat een geweldig foto's Janet & Angela! Max is witter geworden zo te zien, maar super braaf! Je bent wel een poppetje op hem hoor Janet. Wat een reus is het toch he?
Hey wat een leuke foto Janet, die kende ik nog niet
Max is inderdaad veel witter geworden....en...hij heeft ook meer sok dan vorig jaar
Grit
Geplaatst: 06-05-09 22:53
Leuke foto's!! Gezellig zo'n paardenmiddagje en ook leuk dat je in ieder geval nog een keer op Max hebt gereden. Het zijn echte broers, ze lijken erg veel op elkaar.
Woont de fokker bij jullie in de buurt of is puur toeval dat de broers zo dichtbij elkaar zijn gebleven.
Ja hij woont in de buurt... Janet had Ziggy eerst al, toen mijn vriend een paard zocht is die dus bij zijn kleine broertje gaan kijken......en due was meteen verkocht
De fokker is een goede kennis van mij. Ik wilde heel lang een tinker, rond de 1.50. Toen Ziggy net geboren was ben ik er eke dag geweest, maar vond hem toch te groot worden. Maar toen de fokker mij opbelde dat hij te koop stond, en dat ik de eerste koop zou hebben, heb ik geen moment getwijfeld. Ben er naar toe gefiets, en ik heb hem 5 minuten na het telefoontje gekocht.