Lekker springen met Vanity!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Purky

Re: Lekker springen met Vanity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:31

Mooi beestje. Probeer haar wat meer ontspannender te rijden, maar dat komt wel. Veel succes met d'r. :)

bory

Re: Lekker springen met Vanity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:07

hey, wat leuk dat vanity eindelijk een ruiter heeft gevonden die veel plezier aan haar gaat beleven en voor de 2e keer ziet het er echt goed uit hoor. en de dressuur komt wel.

Rajaniii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:47

probeer haar wel wat rond te rijden, dat is ook beter voor de controle.
het lijkt net of je op de hals steunt tijdens de sprong, of is dat vertekend beeld.
probeer ook meer mee te geven.
verder veel succes op de wedstrijden en je komt er vast wel! :D

MiesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 21:06

Rajaniii schreef:
probeer haar wel wat rond te rijden, dat is ook beter voor de controle.
het lijkt net of je op de hals steunt tijdens de sprong, of is dat vertekend beeld.
probeer ook meer mee te geven.
verder veel succes op de wedstrijden en je komt er vast wel! :D

Bedankt! ;) Maar over dat nageeflijk is al genoeg gezegd, ik ga een pony die ik pas 2 keer heb gezien niet al meteen aan de teugel rijden (dat zou ik wel willen maar dat gaat niet altijd)en al helemaal niet als ze het niet leuk vind als je een heel klein rukje etc. in de mond geeft.

MiesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 21:06

bory schreef:
hey, wat leuk dat vanity eindelijk een ruiter heeft gevonden die veel plezier aan haar gaat beleven en voor de 2e keer ziet het er echt goed uit hoor. en de dressuur komt wel.

Bedankt :D Ken je vanity?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:52

Hoi,

ziet er leuk uit, komt vast wel een combinatie uit...

Het lijjkt wel alsof het paard zijn rug een beetje vasthoud tijdens het springen, misschien is het een goede tip om als je wat verder bent in-uitjes te gaan springen zodat zijn rug wat losser komt te zitten.

Voor de 2e x vind ik het al netjes, en probeer lekker met hem te dressuren zodat hij wat nageefelijker wordt en door zijn rug gaat lopen, dan wordt het springen vanzelf ook aangenamer

Succes ermee!