Wat een geweldige haf zeg, wauw! En overigens echt ontzettend mooie, goede foto's, complimenten aan je fotograaf!
Dat zijn zeker hele mooie plaatjes Hele mooie omgeving, met een knap paardje. Zijn echt hele mooie foto's geworden.Goede foto's, Sanne!
Ik heb maar geluk met Sanne!! Ik heb heel geen verstand van foto's maken, maar Sanne heeft altijd leuke ideeën.
Heey Annemiek!Ik vind de foto's heel mooi geworden!!! Echt super cool! Wel fijn dat hij goed zijn best deed! En die halsfoto vind ik alsnog super mooi!
Wat een super mooie foto's zijn het geworden zeg! Tommie is ook wel echt een goed model denk ik, en dan met zo'n fotograaf komt dat wel goed!
Wauw hele mooie foto's!!En de omgeving is er ook perfect voor! Mag ik vragen waar dit precies is?? (woon ook in Baarn)
Caro_Vladi schreef:Wauw hele mooie foto's!!En de omgeving is er ook perfect voor! Mag ik vragen waar dit precies is?? (woon ook in Baarn)Bij de Biltseweg heb je 2 tankstations. Daarachter is een boerderij en bos en daar zijn de foto's genomen.
Hele mooie foto's van een gave haflinger!Er zitten er echt een paar bij die zeker afdruk waardig zijn .
AnnemiekvM schreef:Dat buikje wil wel groeien hihi.Vond het opzich nog meevallen. Het is bij Tom wel eens erger geweest.
SannevdM schreef:AnnemiekvM schreef:Dat buikje wil wel groeien hihi.Vond het opzich nog meevallen. Het is bij Tom wel eens erger geweest. Dat klopt wel ja Ik wil hem echt proberen in vorm te houden, want dat is veel beter voor zijn benen.