echt super!
je hebt 'm lekker lopen voor zo kort onder het zadel!
heel ontspannen vind ik het tonen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pollewoppy schreef:Wat een leuk paard zeg! Vind dat je haar al lekker aan het lopen hebt.
Vind de laatste foto trouwens erg mooi. Echt een sfeerplaatje.
nowornever schreef:Dat ziet er erg goed uit. Het is ook een leuk beestje om te zien. Wat voor een afstammeling is het?
Emmaa_ schreef:Wauw Lies
Wat een prachtig beest zeg!, en juist omdat ze nog maar zo kort onder het zadel is ziet het er echt hartstikke goed uit!
Die moet ik tijdens mijn Jester meeting ook maar op de foto zetten
Enneh, blijf je haar rijden of is het maar tijdelijk?
d0nnaa_dan schreef:Lekker dierrr
Hoe groot issie nou? Ziet er echt goed uit hoor, maar dat wist je al natuurlijk.
Ellee schreef:Wow BLING met BlinghZe is echt leuk Lies!
Probeer alleen net iets meer op je kont te blijven zitten bij t aanspringen [en ja met een jong dier is dat lekker moeilijk I know] . En je handen zien er soms wat streng uit, maar dat zal moment opname zijn!
vilouma schreef:vroeg me gewoon af of de titel wel klopte!
6 weken ohz en 3 jaar,complimenten!
senna21 schreef:Ziet er mooi uit..
Knap ook van zo'n jong paard! (en ook van de ruiter natuurlijk)
Gevaar bij zo'n braaf paard is wel dat je 'm gaat overvragen.. hij moet het mentaal en fysiek wel allemaal kunnen bijbenen. De opbouw rustig maken.
Wel moeilijk als een paard het zo fijn oppakt, maar het blijft voorlopig nog een kleuter/beginneling.
Wat mij betreft mag dat neusje nog iets vaker een paar cm naar voren... en zeker niet te diep.
Succes.
Joceline schreef:Ziet er fijn uit, mag van mij nog iets langer en lager lopen. Ook goed opletten dat je niet teveel op de hoefslag rijdt, te zien aan het diepere spoor. Laat hem liever veel binnenhoefslag lopen zodat hij op eigen benen loopt en niet kan hangen op de bakrand. Leuk team!