Laura ziet er weer goed uit en wat betreft het doorzitten/ lichtrijden als dit voor jou het fijnst voelt moet je dat gewoon doen toen ik heike ging inrijden heb ik alleen maar lichtgereden dat was voor hem het fijnst :d
Zie trouwens net dat ik heb zitten slapen met het typen van de tekst. haha Dacht dat ik 4 bijn 5 jaar had getypt maar er staat 5 bijna 6. Hij is dus 4 en wordt in juni 5 haha... Die toetsen zitten ook zo dicht bij elkaar haha...
Laura, wat doet ie het goed! Echt super dat jij en je moeder zo'n goede combi vormen . Hincapie is érg knap . Mooie foto's! Heb je een nieuwe frontriem aangeschaft in Bunschoten trouwens ?
Hihi je bent de eerste die het opvalt Iloon! en inderdaad in Bunschoten gehaald haha...
madelief88
Geplaatst: 23-04-09 17:28
Wat ben je vriendelijk met hem bezig zeg, helemaal super En lekker dat jullie hem al meteen kennis laten maken met de "buitenwereld".
He, maar als hij 1.63m is, hoe groot ben jij dan wel niet Of vertekenen de foto's het beeld ietwat... Nouja iig, hij zal nog wel lekker uitzwaren dus komt helemaal goed
Haha ik ben 1.76 geloof ik haha! Niet echt klein dus en heb hele lange benen.... Ik zit ook altijd 2 a 3 gaatjes langer dan mensen die even lang zijn als mij. Mijn benen zijn gewoon wat langer haha....