Draflinger schreef:Ben heel benieuwd hoe hiuj onder het zadel loopt
Hoop zaterdag met fatsoenlijke wedstrijdfotos te komen, maar hier een voorproefje.
Eentje tijdens vorige wedstrijd. (is een still uit een video...)
http://pic50.picturetrail.com/VOL459/4347226/19366564/361810541.jpg
Maar we hebben er wel heel wat aan moeten sleutelen voor hij zo liep. En zijn nog lang niet uitgesleuteld. Op het inrijterrein tussen de andere paarden loopt hij zo
, maar eenmaal in de ring voelt hij zich eenzaam & alleen en wordt het meer zo:
.
Maar niettemin hebben we altijd hoge punten voor zijn gangen, en vooral voor uitgestrekte stap. Als lusitano zijnde heeft hij best 'westers geaccepteerde' gangen.
buster4ever schreef:dat arme hondje zal wel moe geweest zijn daarna
Die heeft alleen nog maar geslapen.. Maar goed dat Mauricio niet het andere uiteinde te pakken heeft gekregen. Want 1x schudden van Q, en Mauricio zou een gratis rondje reuzenrad gehad hebben. (Wel leuk voor de foto, hihi.)
Blinnii schreef:Wauw, wát een sprookjespaard!
Ergens in september hebben we Prova da Fantasia. Dan ga je een semi-serieuze wedstrijd rijden, maar moeten jij en je paard verkleed. Ik zat te denken aan manen los, en dan met 'iets' een eenhoorn fabriceren en aan zijn frontriem vastmaken. En zilveren vleugeltjes aan het zadel. Ikzelf hijs me dan wel in een witte jurk ofzo. Dan mag hij echt het sprookjespaard uithangen.
Blinnii schreef:ben echt benieuwd naar wedstrijdfoto's!
Ik ook...
Mariska_R schreef:Wanneer krijgen we nog zo'n avontuur te zien?
Van Q hoop ik zaterdag nieuwe fotos te hebben voor een topic. Met de verschillen beschreven in de wedstrijdsport hier en in Nederland. Kunnen jullie kiezen waar je liever zou starten, ben er zelf namelijk nog niet uit wat "beter" is.
Mocht je een fotoverhaal in het algemeen bedoelen, dan kun je ook die van Timbre bekijken, misschien niet het doorsnee sprookjespaard, maar hij doet wel een gewaagde fotoshoot.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1085570