Misschien probeert hij je dat voor te houden ofzo? Zodat je dus maar 300,- euro krijgt.
In ieder geval zou ik dit zeker aan gaan vechten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sentido schreef:Wat ik niet helemaal snap, is waarom die man dit paardje naar de slager zou doen. Terwijl hij er waarschijnlijk nog wel veel meer voor zou kunnen krijgen. Daarom vraag ik me af of je wel zeker weet dat ze naar de slager is?
Misschien probeert hij je dat voor te houden ofzo? Zodat je dus maar 300,- euro krijgt.
crossmonster schreef:Sentido schreef:Wat ik niet helemaal snap, is waarom die man dit paardje naar de slager zou doen. Terwijl hij er waarschijnlijk nog wel veel meer voor zou kunnen krijgen. Daarom vraag ik me af of je wel zeker weet dat ze naar de slager is?
Dit is precies mijn gedachte.
Een pony , ookal heeft ie zomereczeem, die braaf is, levert al gauw 1000 euro op, dan ga je toch niet het dier naar de slager brengen?
Zelfs handelaren, of beter gezegd juist handelaren gooien een dier in de handel, een goed mens die niet wil dat zijn al dan niet zieke dier, in de handel komt, die brengt zijn dier zelf naar de slager, om te voorkomen dat het dier van hot naar her verhuisd word.
Dus ik denk in die zin dat ie niet naar de slager is.
Ik vrees helaas dat je weinig stappen kunt ondernemen, ik neem aan dat die handelaar de papieren heeft?
Degene die de papieren heeft en de verzorging betaald is de wettige eigenaar... je kunt hooguit proberen aangifte te doen van verkoop onder valse voorwendselen. Maar dat weet een advocaat beter dan mij.
Laat het meteen een les zijn , nooit je paard of pony zomaar meegeven, stel een contract op en houd zelf alles in de hand.
russel schreef:Waarom zou hij die pony laten slachten dan? Ze was toch gezond? Ik denk dat hij aan een handelaar is verkocht voor veel meer dan maar 600 euro.
Heel veel sterkte.
ELpatcho schreef:Paard is gewoon dus van jullie en zonder toestemming verkocht/geslacht?
Aanvechten die hap! Snap niet dat je nog stil kunt zitten, ik had iemand aangevlogen!
Chip opvragen/zoeken en meteen controleren bij het stamboek!! Ook meteen een zaak aanspannen want dit is geen zaken doen! desnoods nog ff tv programma o.i.d. er op af sturen zodat niet snel nog iemand dezelfde fout kan maken!