succes verder!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CoriienRN schreef:Heey LZ ziet er goed uit meid!lekker paard is het, gaat ook steeds meer paard worden.
Komt wel goed met je wedstrijdmoet je nog B of ga je L
WolinLotte schreef:Ilse, wat ziet hij er goed uit!!![]()
Het is inderdaad al een stuk meer paard aan het worden, een stuk meer volwassen.
Mij vielen inderdaad ook de WW-beschermers op, fijne beschermers? Ik heb er namelijk ook nog voor gekeken.
mistid schreef:Ziet er goed uit Ilse!
Wat een leuk ringetje ja.
Idd af en toe wat rechterop, maar dat schreeuwde je zodra je de foto's zag al door de stal heen.
Van het weekend weer samen op buitenrit?
petradek schreef:Wouwie! Ziet er erg netjes uit! Leuk paard! Ik zou de hals nog iets verlengen als ik jou was. Er lijkt zo af en toe wat spanning in te zitten.
Ik wil ook graag die WW beschermers kopen, maar weet niet in welke maat. Ik kan ze nl. niet in een winkel kopen, dus moet ze bestellen. Welke maat heb jij voor en achter?
maximee schreef:Wat een leuk paard zeg
Probeer iets meer in je zadel te gaan zitten en je schouders naar achter te houden!
Maydine schreef:Mooie foto's van Armani!
hij heeft echt hetzelfde beengebruik als mijn Ovidius merrie
Succes nog met je mooie paardje!
jaggie schreef:He Ilse, leuk om Armani weer @ work te zien, geloof dat jullie toch wel aardig uit jullie dipje aan het kruipen zijn hoor. Fijn dat hij zo makkelijk aanpakt op het gras, dat geeft toch alweer wat vertrouwen. Je rijdt hem verder weer vriendelijk en je geeft zelf al aan waar je aan moet gaan werken. Succes met jullie outdoordebuut.
bianca1980 schreef:Hey Ilse, je paard groeit al mooi uit, hij word idd ronder en voller, ga lekker zo door. Wanneer ga je je SGW starten ??