Wij hebben ook heel lang geprobeert om de goede vrede maar te bewaren met onze (aso

Moven die jongen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lifaya schreef:_Esther schreef:Ik blijf erbij mocht ik toen uitgevlogen zijn dat ik daarmee meer kwaad dan goed gedaan ging hebben.
en dan? Die jongen moet leren wat kan en niet kan! Het zijn JOUW ponies, en hij moet er met zijn tengels van af blijven!
rissa schreef:Ik deel compleet de mening van iedereen die hier tot nu toe gepost heeft. Maar als de ts niet in staat is deze jongen bij de pony's weg te houden, zou ik er voor zorgen dat hij in ieder geval met zijn handjes niet meer bij de zwepen zou kunnen. Wat denkt ie wel niet.....
PERENBOOMPIE schreef:Is tegenwoordig nogal een vaak gebruikt excuus voor een vervelend jong en dan zeggen de ouders ja hij kan er niks aan doen heeft ADHD,nou misschien kun je de volgende keer wanneer je volledig tegen hem uitvliegt je ouders laten gebruiken dat je af en toe last hebt van Gilles de la Tourette,vooral dat dat komt opzetten wanneer hun zoon bij je pony's de wei instapt
_Esther schreef:@kips: ik verdedig hem niet, hij wist donders goed wat hij aan het doen was. maar zijn ouders hoorden de verantwoordelijkheid op te nemen en hem daar weg te houden.
Def schreef:PERENBOOMPIE schreef:Is tegenwoordig nogal een vaak gebruikt excuus voor een vervelend jong en dan zeggen de ouders ja hij kan er niks aan doen heeft ADHD,nou misschien kun je de volgende keer wanneer je volledig tegen hem uitvliegt je ouders laten gebruiken dat je af en toe last hebt van Gilles de la Tourette,vooral dat dat komt opzetten wanneer hun zoon bij je pony's de wei instapt