Whisper na 5 jaar rust terug eens @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 15:18

horse_addict schreef:
Nu zijn jullie echt wel vijandig, hoor.
Waarom zou ik fake zijn, mijn profiel is nogal leeg omdat ik op mijn privacy gesteld ben, ik zie het nut niet in van zo'n persoonlijke aanval.
Ik weet niet wat jullie hebben tegen haar maar ik vind haar echt goed rijden, vooral met moeilijke paarden haalt ze echt goede resultaten. Ze heeft wel een moeilijk karakter (heethoofd) maar daar moet je mee om kunnen. Ik zie eigenlijk niet in wat je tegen haar manier van werken hebt, is een van de paardvriendelijkste die ik ken, soms wat streng en fanatiek maar ja. Ik heb haar gisterenavond nog zien rijden met een paard van haar vriend en ik geloof niet dat jullie recht van spreken hebben als ik zo jullie foto's bekijk.

Dit topic draait hier allemaal niet rond, indien je wil discussiëren over wie wat hoe of waar, doe dat dan via Pb, en loop mijn topic niet te verzieken :n

horse_addict

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:54

Naar ik me herinner heb ik enkel tips gegeven en zijn jullie het grof beginnen spelen. Alleszins nog veel plezier met de paarden.

whisperramse

Re: Whisper na 5 jaar rust terug eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 18:34

Het is me gewoon véééééééééél te toevallig dat je enkel in mijn topic reageert, de huisbaas van mijn moeder kent enz...

Toevallig ook dezelfde naam, hoeveelheid paarden en woonplaats...
Hmmm, het is nogal een kleine wereld niet? :D

horse_addict

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:16

Zeg jij bent ook lekker paranoïde zeg, ik reageer niet in elk topic dat ik bekijk, je topic sprak me aan en ik dacht gewoon dat ik kon helpen, sorry hoor.
Zelfde aantal paarden klopt trouwens niet: zij heeft er 6, dat je dat niet weet over de huisbaas van je moeder. Je zou er ook flink van schrikken hoeveel sarah's er rondlopen in Gent. Wat wist ik dat zij de huisbaas van je moeder is, we rijden gewoon in dezelfde streek, zijn samen op stage geweest en mijn vriend doet (paarden)zaken met de hare, het paardenwereldje is ook niet zo groot, ik kom elk weekend dezelfde mensen tegen op wedstrijd en ik vind daar niets raars aan.
Dus ik weet niet waar je op aan stuurt maar het lijkt me niet helemaal juist.

Berdien

Re: Whisper na 5 jaar rust terug eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:13

Moderatoropmerking:
Graag terug ontopic, en bovenstaande discussie per PB voeren.