Anyway, best interessant te zien voor degene die dit willen, ik hoop dat er geen infecties komen trouwens, succes ermee. Discussie over liggend of staand zal altijd wel blijven.. Maar die waarschuwing mocht wel in de titel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prinslover schreef:Ik denk dat je beter even een waarschuwing hebt kunnen afgeven in de titel. Ik had dit niet verwacht te zien. En in het kleine stukje tekst wordt er vaak overheen gelezen...
Anyway, best interessant te zien voor degene die dit willen, ik hoop dat er geen infecties komen trouwens, succes ermee. Discussie over liggend of staand zal altijd wel blijven.. Maar die waarschuwing mocht wel in de titel
Miichelle90 schreef:Je hoort mij ook niet zeggen dat er geen mensen zijn die het niet interessant vinden. Dat zal vast wel, mahja zitten hier ook kinderen op! En miss had je beter de foto's met dat bloed ofz via een link kunnen neerzetten. Drukken ze minder snel op. Mahja ieder zijn eigen mening xD
GEEN_ZIN schreef:Ik vind het er best zielgi uit zien. Maar ach het meot toch gebeuren en de pony heeft er geen last van (tijdens de operatie in ieder geval).
Best wel leuk om te zien hoe zoiets verloopt,
nog veel plezier en succes met je ruin