Madeir @ bosritje!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: Madeir @ bosritje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 09:28

Angelabailey, leuk om te horen :D dankjewel :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:30

Wat goed zeg, dat je ondanks je beperking gewoon je hobby door zet! Met een betrouwbaar paardje en een extra paar ogen (hond + moeder) kan je gewoon nog lekker bosritjes maken ook, heerlijk!

Waarschijnlijk is het een hele stomme vraag, maar helpt het overdag niet om een zonnebril te dragen als je lichtschuw bent, of maakt dat niets uit?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:37

Ik denk dat het komt omdat je er zo open over praat Paulien, en dat je het niet als excuus gebruikt voor allerlei punten waar mensen commentaar op hebben ;) Toppie!

Madeir ziet er goed uit joh! Wauwie :D

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:37

Komt zeker goed!!!!!!! :D Superdepuper girl :D !!! Ga zo door meid 't komt helemaal goed met je :*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 09:39

Snadrem, zonnebrillen helpen mij helaas niet. :n
Komt omdat, je hebt verschillende sterktes. Als ik niet zo'n sterke neem, heb ik nog steeds last van de zon, waardoor ik de rest neit meer zie. Maar een te sterke bril, zie ik alles in het zwart haha. Nee maar ook al schijnt de zon niet fel, het feit blijft dat ik met mijn rechter oog 1 procent zie en met mijn linker 3 procent.. Dus zou nooit goed/veel zien.. Maar dat is niet erg :D kan mij steeds minder schelen :). Moet alleen iemand altijd mee nemen naar het bos, maar mijn moeder en Susyb :+: vinden dat volgens mij alleen maar leuk :)

Petulan, ik zou het niet als excuus gebruiken, maar juist omdat ik tips wil ontvangen vertel ik mijn beperking zodat de uitleg word uitgelegd op mijn eh.. weet ik veel je snapt wel haha :)

Stravero, dankjewel meid :) ik geloof ook wel in Madeira! Zo'n betrouwbaar paardje. :+:

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:49

Leuke foto's.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:56

wat fijn dat je gewoon het bos in kan! je meot je paardje wel kunnen vertrouwen zeg, en je hond heeft dan ook gelijk lekker een uurtje vrij :D heerlijk dat je het zo kan combineren!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 09:57

Noor, dankjewel :)

EmptyWords, het is een super betrouwbaar dier :)
Ze schrok 1x van mijn hond die er beetje lomp aan kwam rennen haha. Maar dan is het echt 2 stappen galop en staat ze gelijk ook weer stil. Dus vond het niet zo erg. Gelijk stukje gegalopeerd in het bos haha :P

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:00

Ziet er fantastisch uit Paulien! Madeira oogt inderdaad heeel braaf en dat dekje staat haar fantastisch! Heel gaaf! :D Ga zo door meid, jullie doen het super :*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 10:01

_karin_, dankjewel :D
Ow en soms lopen mensen wel te klagen tegen mij: ''volgens mij kun jij niet zo goed rijden, want jij ziet bijna niets.'' (Vooroordelen, goed, ik ben niet super goed, maar hoeft niet te betekenen dat elke persoon die blind/slechtziend is gelijk niet kan rijden). Nou en, zolang wij plezier hebben ben ik blij :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:09

Paardrijden hoor je op gevoel te doen toch? ;) :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 10:10

_karin_ schreef:
Paardrijden hoor je op gevoel te doen toch? ;) :D

Daarom :D zegt mijn instructrice ook altijd :D

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 19:43

wow ik vind dit zo knap van je :D
dat je dan ook los durft in het bos!
helemaal super +:)+
en paarse dekje is idd erg mooi +:)+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 07:56

Alweer een leuk topic!
Het ziet er goed uit hoor, lekker dat je naar het bos bent geweest met dit weer!

Leuk dekje indd ja :j

juultju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:08

Leuke foto's !! Ik vind het ook knap van je dat je in het bos durft .

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:09

madeira, dat was genieten en niet alleen voor jou en je paard,ik denk dat je moeder en vooral ook je hond het ook zalig vonden. Vaker doen misschien ?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:46

Madeira_ schreef:
_karin_, dankjewel :D
Ow en soms lopen mensen wel te klagen tegen mij: ''volgens mij kun jij niet zo goed rijden, want jij ziet bijna niets.'' (Vooroordelen, goed, ik ben niet super goed, maar hoeft niet te betekenen dat elke persoon die blind/slechtziend is gelijk niet kan rijden). Nou en, zolang wij plezier hebben ben ik blij :D

Een (heel) klein voordeeltje van het feit dat je zo slecht ziet, je hoeft niet al te veel te kijken naar andermans rijkunsten. :Y)
Ik geef je groot gelijk hoor, je zit je pony niet in de weg en jullie hebben lol samen, beter kan niet toch?

Wie weet kom je nog wel eens ver met je haf in de dressuur, zeg nooit nooit.

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:04

Wauw Paulien, super! Je hebt een schattige doggie én een schattige haf.
Knap van je dat je het bos in durft, en inderdaad, als jij en Madeira lol hebben en het gaat allemaal goed, why not? Super meid! :+:

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:09

Eerst mijn complimenten dat je ondanks je ogen toch lekker blijft rijden!
Het dekje staat haar erg leuk en het zijn leuke foto's!!

Dan vraag ik me toch eigenlijk af... Als er iets is waarvoor jij en je pony voor uit moeten kijken, maakt je hond dat dan ook duidelijk?
Vind het echt super hoe die meeloopt op de foto's!!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:16

Wat stoer dat je dit durft maar vind je 't zelf niet eng?
Hoeveel zie je nog? Zie je het bv wel als er auto's of fietsers aan komen?
En ben je ook nog van plan om ooit alleen te gaan of blijft er altijd iemand bij?

De vraag hierboven ben ik ook wel benieuwd naar; heb je ook nog wat aan je hond als je te paard zit of heeft ie gewoon helemaal vrij?

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:21

Ziet er goed uit hoor en dat paars staat Madeir echt prachtig, eerlijk gezegt vind ik paard op de meeste paarden wel prachtig staan :o . Ik vind het echt knap dat je met zo weinig zicht toch naar het bos durft :j ! Ikzelf doe af en toe mijn ogen dicht op mijn paard om zo meer op mijn gevoel te rijden (wel in stap) maar mijn lomp kieken van een paard heeft blijkbaar mijn hulp nodig anders loopt hij pardoes tegen het hek omdat hij denkt dat ik wel ga sturen :+ Dat is dus zijn manier om mij te laten weten dat ik alles in het oog moet houden dus echt +:)+ dat jullie zonder problemen (naar mijn weten toch zonder problemen) kunnen rijden! Volgens mij hebben jullie ook een goede band samen?
Ik zeg je 1 ding, als jullie zo verder blijven doen hebben jullie een nieuwe fan :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 19:40

ellenAST dankjewel voor je reactie :D

Jody, bedankt :D lieve reactie :D

Juultju, laat je zelf nooit leuke dingen tegen houden zolang je het kan doen :)

Garny95, mijn moeder en hond vinden het ook zalig om in het bos te lopen! Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ga het zeker vaker doen. :)

Moonfish13, tja.. ik zou nooit iemands rijkunsten kunnen overnemen.. kun je denk ik als iets negatiefs, maar ook als iets positiefs (zou nooit iemand kunnen narijden) zien :). We hebben veel plezier , af en toe onderlinge wedstrijd is ook erg leuk! En je weet idd maar nooit. Ik denk niet dat het zo ver komt, maar je weet nooit..

Fleur_02 dankjewel :D ja ik vind dat zelf ook het belangrijkste :j

Chantal__, nee mijn hond let daar niet op. Hij heeft namelijk dan zijn beugel niet om, waardoor het voor hem betekent dat hij vrij heeft. Maar mijn paard lijkt soms wel een geleidehond hihi. Ze let erg goed op zegt mijn moeder. Als een boomstam op de grond ligt, staat ze gelijk stil. Zodat ik weet dat er iets is (voel het aan haar houding, kan het niet zo goed uitleggen). Maar over het algemeen loop ik op paden waar niet zo gauw iets ligt of lage takken hangen :)

Anneliesdj, ik zie met mijn rechteroog 1 procent en met mijn linker 3 procent.. ik zie geen fietsen of auto’s aankomen, maar kan het wel prima horen :) (auto’s rijden daar overigens niet in het bos). Ik denk dat ik altijd liever er iemand bij heb…

Natje_Spirit, ik denk dat het geen slechte oefening is.. :)
Gewoon af en toe proberen wanneer je paardje het toestaat! Ik ben ook de eerst ‘’bijna’’ blinde die op Madeira rijdt, maar ze houdt er echt rekening mee, ze voelt het best wel dat er iets met mij is. Weet niet hoe dit zit als iemand goed ziet en gewoon zijn ogen dicht doet.. Madeira is dan ook wel een erg trouwe/brave haflinger, ik denk dat een schrikpaard anders reageert..

Hihi leuk een nieuwe fan :D dankjewel :oo

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:19

Oh natuurlijk! Zn beugel niet bij nagedacht!!
Zo heeft je hondje iig ook een uurtje vrij!! Lekker ervan blijven genieten meid!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 11:50

Het ziet er harstikke fijn uit meid, ik zie jullie genieten :+:

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:35

Wat een leuke foto's! Echt een leuke combinatie zeg :D