Esmee, hele mooie foto's weer van je knappe Aspen. Zijn uitstraling blijft, ruin of hengst, dat maakt niet uit! Zijn mooie hals zit er nog steeds op, dus hopen dat dat blijft, hij lijkt niet erg in conditie teruggevallen te zijn na de castratie, dus dat is alleen maar fijn ! Ik ben ontzettend benieuwd hoe jullie debuut gaat verlopen, veel succes met de trainingen daarvoor, maar als hij zo in de ring loopt, denk ik dat dat wel goed gaat komen. Geniet van hem .
jemig wat kan jij toch ontzettend mooie potretjes schieten! Heb je vast ook een goede lens voor (word nieuwschierig Wat voor camera en lens heb je?)
Ziet er hartstikke goed uit! Hij blijft ontzettend knap. Mooi dat ie zich nou wat beter gedraagt nu die als ruin door het leven gaat. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over dat B debuut moet vast en zeker helemaal goed komen! Succes verder!
Ik heb hem al vaker met open mond bewonderd in je topics... WAAAUUWW wat een geweldig mooi paard toch... Ruin of hengst maakt niet uit, hij blijft een geweldige uitstraling hebben.