wat een ontzettend STOERE hengst zeg!!! een ontzettend knap dier!! Je hebt em ook super op de foto gezet, vooral foto 10 is echt super gaaf! Maar ben het wel met Paintlinger eens... z'n beschermers zijn wel errug paars whaha... maar snap natuurlijk wel waarom je ze om hebt gedaan!
Ik ben er erg trots op dat twee van mijn merries drachtig zijn van Gunners Crome Son en met wat geluk zijn eerste veulens gaan brengen. Kan haast niet wachten tot het zover is.
Wranglerbutt
Geplaatst: 30-03-09 22:27
Knappe knol en prachtig op de foto gezet! Met showhalster & een groene achtergrond zou idd nóg mooier zijn
quarterH
Geplaatst: 31-03-09 00:05
super paard! maar dat had ik al lang op jullie site gezien
ennuh... wat is er mis met die paarse prof. choice???? die staan al lang op mijn verlanglijstje en zijn het eerste van ik mei in de VS ga kopen! dus... i'm PRO paarse prof. choice! haha
Niks Pienb.....ik heb ze zelf ook Alleen bij een voskleurig paard vind ik het niet staan
Heb ze zelf op een bruine....dat is prachtig!
Mac
Geplaatst: 31-03-09 09:20
Wow! Da's een ERRUG knappe kerel! Maar goed, ik ben dan ook zo'n echte verstokte Gunner-fan . Hij mag dus al aardig wat dames van dienst zijn. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat daarvan!
Wranglerbutt
Geplaatst: 31-03-09 11:07
Paintlinger schreef:
Niks Pienb.....ik heb ze zelf ook Alleen bij een voskleurig paard vind ik het niet staan
Wat een leuke reacties allemaal! Echt top! Heb het Cromesun in zijn oor gefluisterd vanavond dat ie fans heeft!
Ja de eerste 2 komen 10 februari 2010 bij Takoda!!!! Turbo zaad!!! Dan is er nog een merrie geinsemineerd in Duitsland (weten nog niet of die drachtig is) en de rest komt in de komende maanden voor inseminatie. Leuke vooruitzichten dus!!!
Wel erg jammer dat het topic verplaatst is..
Bino_Pino
Geplaatst: 31-03-09 22:02
wat een PRACHTIG dier zeg!!!!
SusanW
Geplaatst: 31-03-09 23:00
Oh, maar hier vinden we het topic ook nog wel hoor meiden! Wat een gaaf paard is het toch! Prachtige foto's! Blijf ze met ons delen hoor Gera! Ook al staan ze ergens anders!