Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DebbieY schreef:Leuk paard, maar waarom rij je een bijna 4 jarige al met sporen als ik vragen mag? En je start toch ook best wel aan de vroege kant?
Je zegt namelijk dat hij in principe nog maar 3 is..
Ik rij er zelf ook 1 dus vandaar dat ik me dat afvroeg..
Bettine schreef:DebbieY schreef:Leuk paard, maar waarom rij je een bijna 4 jarige al met sporen als ik vragen mag? En je start toch ook best wel aan de vroege kant?
Wat is het probleem daarmee dan?![]()
Ik rijd alle paarden met sporen, en ook als ze Z zijn nog steeds met deze zelfde.
Kan ook wel altijd met mijn leren laars er tegenaan blijven aaien, maar daarmee kan je gewoon niet zo fijn inwerken. Met sporen kan je ze veel kleiner aan de hulpen krijgen.
Ik rijd hem heel rustig aan, om de dag en vraag geen gekke dingen. En in een L1 proefje hoeven ze ook niet veel bijzonders te laten zien.
peetje82 schreef:DebbieY schreef:Leuk paard, maar waarom rij je een bijna 4 jarige al met sporen als ik vragen mag? En je start toch ook best wel aan de vroege kant?
beter een goed gebruik van een spoor, dan afstompen door drie x per pas te drijven zonder spoor!
Vierjarige mogen gewoon gestart worden, en het is in dit geval l1, zie het probleem niet zo.
Zo te zien kan hij het af!
Alonso is gaaf betinne!
Hij ziet er goed uit!!!!!![]()
Succes iig met je debuut, komt helemaal goed!

xsimone schreef:Wat een mooi paard, je heb hem fijn aan het lopen
En mag ik misschien vragen wat voor cap jij hebt?

http://www.charlesowen.co.uk/ Beaux schreef:Mooie foto's hoor, superbeest! Ik heb papa gisteren nog even geaaid bij van Uytert.
Als ik deze foto's zie ga ik toch twijfelen om de Sandreo in mijn onderschrift niet zelf te houden.....
Hoe is de jouwe qua karakter? Rustig? Sensibel?

). Dus ook absoluut geen dooie.