Tis net alsof ze ergens aan de Middelandse zee oid met dergelijke temperaturen lopen... Wat een kleuren! Gaaf ook dat ze zo zonder optoming lopen, voegt echt wat aan de foto toe
Supers!
Vasthi
Geplaatst: 24-03-09 21:21
Wauw...prachtige beelden! Hiervan kan er een (naast Joosje) boven de bank in de woonkamer.
WAUWWWWWWWW De eerste móet gewoon op A1 formaat ofzo aan de muur in de woonkamer, echt een plaatjee
Aniikaa
Geplaatst: 24-03-09 21:43
Wauw! Wauw en nog eens Wauw! Wat is Baggio mooi schoon
supertammy
Geplaatst: 24-03-09 21:54
Wouw, dat koppie op foto 2 . Ik vind de derde foto ook echt heel speciaal. Geweldige shoot!
Anoniem
Geplaatst: 24-03-09 21:56
Maya schreef:
Tis net alsof ze ergens aan de Middelandse zee oid met dergelijke temperaturen lopen... Wat een kleuren!
Ja, zo'n gevoel gaf het ook. Het was heeeerlijk qua temperatuur. Ik heb zelfs een hele bruine kop gekregen van die paar uurtjes in de felle zon.
We hebben de shoot speciaal wat vroeger op de dag gedaan, zodat de zon nog redelijk aan de goede kant stond, dan schijnt de zon ook op de zee, waardoor je die mooie kleuren krijgt. Als je de shoot wat later doet, draait de zon richting de zee en krijg je door het tegenlicht die kleuren niet meer.
Wauw wat een prachtige foto's zeg van je knappe vent! Die zee lijkt trouwens echt superblauw... terwijl ik 1.5 week geleden nog op t strand was en toen leek de zee net bruin
Wauuuw. Gaaf zeg! Vind hem al zó gaaf, maar Femke weet hem zo mooi erop te zetten. Vind haar echt tot nog toe de beste fotografe!! Complimenten! Hoe hadden jullie het strand afgezet? En keken de mensen niet gek op ?