mick75 schreef:Sorry hoor, maar eerlijk gezegd, aan de hand van de HAW-topics die je geopend hebt kan ik me wel voorstellen dat zij dat zo ziet. Ik zou er persoonlijk ook niet blij mee zijn als mijn bijrijdster foto's op het internet gaat zetten met een ander paard, en dan nog eentje waarop ze niet bepaald de sterren van de hemel rijdt. En dan vooral met de hints die je in dat topic geeft over de lessen die je volgt... Sorry hoor, maar van mij zou je ook per direct mogen vertrekken. Als je nou werkelijk perfect had gereden op die foto's was het een ander verhaal geweest mischien...
Vind dat je een erg onvolwassen manier hebt om met problemen om te gaan. Dus: Grow up!
Huh?
Wat maakt het nou uit dat ze foto's plaats van haar andere verzorgpaard? Dat moet ze toch gewoon zelf weten lijkt mij. Ik neem aan dat de eigenaar van de fjord ervan op de hoogte is dat ze nog een paard rijdt. En dat ze op dat andere paard schijnbaar niet geweldig rijdt, is toch helemaal geen reden om haar maar weg te sturen (denk nl dat ze heus wel eens hebben gekeken toen de ts met de fjord aan het rijden was)? Wel ben ik het met de rest eens dat het misschien niet heel handig is om dit verhaal op bokt te zetten. Maarja, ik begrijp ook wel dat je het even van je af wilt schrijven. Mijn tip: als het je echt dwars zit zou ik als ik jou was gewoon even bellen naar de eigenaar van de fjord of er even langs gaan en het uitpraten. Als het je niet zoveel uitmaakt, zou ik het lekker laten zitten. Succes in elk geval!

Wie wordt hier nou beter van? Dus wees een grote meid en bel haar gewoon als je vragen hebt en laat het anders rusten. Dit via een forum afhandelen vind ik in ieder geval geen stijl...