beschuldigt worden voor iets wat ik niet gedaan heb?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 02:55

mick75 schreef:
Sorry hoor, maar eerlijk gezegd, aan de hand van de HAW-topics die je geopend hebt kan ik me wel voorstellen dat zij dat zo ziet. Ik zou er persoonlijk ook niet blij mee zijn als mijn bijrijdster foto's op het internet gaat zetten met een ander paard, en dan nog eentje waarop ze niet bepaald de sterren van de hemel rijdt. En dan vooral met de hints die je in dat topic geeft over de lessen die je volgt... Sorry hoor, maar van mij zou je ook per direct mogen vertrekken. Als je nou werkelijk perfect had gereden op die foto's was het een ander verhaal geweest mischien...

Vind dat je een erg onvolwassen manier hebt om met problemen om te gaan. Dus: Grow up!

Huh? :? Wat maakt het nou uit dat ze foto's plaats van haar andere verzorgpaard? Dat moet ze toch gewoon zelf weten lijkt mij. Ik neem aan dat de eigenaar van de fjord ervan op de hoogte is dat ze nog een paard rijdt. En dat ze op dat andere paard schijnbaar niet geweldig rijdt, is toch helemaal geen reden om haar maar weg te sturen (denk nl dat ze heus wel eens hebben gekeken toen de ts met de fjord aan het rijden was)?
Wel ben ik het met de rest eens dat het misschien niet heel handig is om dit verhaal op bokt te zetten. Maarja, ik begrijp ook wel dat je het even van je af wilt schrijven. Mijn tip: als het je echt dwars zit zou ik als ik jou was gewoon even bellen naar de eigenaar van de fjord of er even langs gaan en het uitpraten. Als het je niet zoveel uitmaakt, zou ik het lekker laten zitten. Succes in elk geval!

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 06:20

ik ben het met HELder eens. je hoef toch niet supper te kunnen rijden om die fjord bij te morgen rijden.. Anders gewoon laten zitten of een anders verzorgpaardje erbij zoeken :Y)

chevax

Re: beschuldigt worden voor iets wat ik niet gedaan heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:42

Moderatoropmerking:
Ik wil hierbij even nadrukkelijk opmerken dat TS gevaarlijk ver op het randje zit van het uitvechten van een persoonlijke vete (die vooralsnog maar van één kant komt, de andere kant heeft dit misschien nog niet gelezen of is verstandig genoeg dit niet via Bokt te bespreken) en dat dat niet is toegestaan. Ik zal dit topic nauwlettend in de gaten houden; dit wordt niet met moddergooien naar een andere Bokker. Ik wil al zéér zeker geen namen of verwijzigingen daarnaar zien! Ik hoop dat dit duidelijk is, want hier blijft het bij deze ene waarschuwing.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 19:43

Ahum.
je hoeft niet perfect te rijden om op een ander paard te mogen rijden. ;)
Ze wist duidelijk genoeg dat ik een ander paard reed.
Maar ze dacht letterlijk dat ik hun gebruikt had.
Maar het betekent dus dat als ik bij hun iets leer ik het bij het andere paard precies het tegen overgestelde moet doen?
nee lijkt me niet.
Ik heb niks verkeerds gedaan.
niet uitgescholden of verkeerd met het paard/spullen om gegaan. ;)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:48

Nee, je zet alleen een vete openbaar. Persoonlijk zou je het bij mij nu écht gedaan hebben, als ik je al nog een kans had willen geven.

Denk dat hoe je je hier gedraagt een goede weerspiegeling kan zijn zoals je in het echt bent. Heb je de oorzaak al bij jezelf gezocht of vind je jezelf echt zo heilig?

Volgens mij heeft dit verhaal, zoals alle, nog een andere kant. Die weleens heel ander licht op de zaak kan werpen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:53

Ik zou het verhaal van die P. wel eens willen horen.

Ze zal het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben als jij het doorgekregen hebt. Misschien wilde ze wel dat jij al je energie in hun paardje stak (wat niet heel onlogisch is) en dat ze daarom liever iemand anders zochten die er wel al zijn of haar tijd en aandacht in wilde steken.

En besides, ik vind het wel heel infantiel van je dat je het op deze manier "op wil lossen". Soms is het gewoon beter om toe te geven. Als jij alles voor dat paardje had willen doen, had je dat ook wel gedaan denk ik zo!
Zo is dat overigens wel als ik zoiets meemaak met mijn verzorgpaardje, die wil ik ècht niet kwijt!!

Ik zeg niet dat wat ik zeg waar is.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 19:54

Wat ik hier zeg lieg ik niet. :)

Dit weerspiegeld helemaal niet hoe ik echt ben. :)
Dat is misschien een gezegde van jou,maar een feit is het niet. ;)

Ik heb helemaal niks verkeerds gedaan, maar waarschijnlijk reed ik niet goed genoeg meer, en kwam ik te weinig.

Maar het gaat mij er gewoon om dat ze zegt dat ik hun gebruik.
Maar kom als ik dat werkelijk had gedaan.
Had ik het andere paard dan al die tijd stil gezet?!
Juist nee.
En dan zou dat andere paard duidelijk de sterren van de hemel moeten lopen. En dat doet ze echt nog niet. :)
maar lijkt me logisch dat de ervaring die je op doet. Altijd kan gebruiken. ;)

Nu noemen jullie dit zwak.
Of iets in die richting.
maar ze praatte er niet met mij over. En stuurde dit via sms. ook niet netjes dacht ik.
En ze heeft letterlijk gezegt dat ik hun had gebruikt.
Dus hoe zou je dat nog anders willen opvatten?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:59

We begrijpen denk ik wel wat je bedoelde. Het gaat gewoon om heel het verhaal en het feit dat je het probeert op te lossen door er zo'n negatief topic over te plaatsen.

Mijn vraag aan jou is, wil jij helemaal voor dit paardje gaan?

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:59

Wat probeer je hier eigenlijk mee te bereiken? Je had te weinig tijd om regelmatig te komen dus is het niet beter zo? Tja en als P. jou geraakt heeft en je vragen hebt, zou ik naar haar gaan en het niet openbaar maken.. :Z Wie wordt hier nou beter van? Dus wees een grote meid en bel haar gewoon als je vragen hebt en laat het anders rusten. Dit via een forum afhandelen vind ik in ieder geval geen stijl... :n

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 20:01

Nee, dat is geen stijl.
Maar leugens vertellen is wel een stijl?
En dan denken dat het ook nog waar ook is.

Tja. Maar laat het hier maar bij. :)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:02

duidelijk, je wilde 2 paarden, kreeg minder tijd en in plaats dat je netjes je afmeldt voor 1 van de 2 paarden, kom je af en toe nog eens( als het jou uitkomt?) en vertrouw je erop dat de mensen blij zijn met je en je met open armen blijven ontvangen....

Zo werkt het dus niet in de samenleving, als jij op je had genomen om de Fjord bij te rijden had je dat vol moeten houden. Dat zaterdagbaantje is je eigen keuze geweest, als jij daardoor geen tijd meer hebt, jouw probleem.

Maar jij hebt het het probleem van de eigenaren van de Fjord gemaakt.

Ik weet niks van topics over dat andere paard, maar als daaruit blijkt dat je dat paard wel regelmatig rijdt, zit jijzelf gewoon helemaal fout.

Je had moeten stoppen met je zaterdagbaan of met de Fjord!

Dat was jouw keuze en nu hebben anderen voor jou de knoop moeten doorhakken, niet eerlijk tegenover de eigenaren van de Fjord.

Jammer dan, leermomentje, die heeft iedereen.

Maar dit topic..... daar zal je wederom geen vrienden mee maken.

Fouten maken is 1 ding, fouten toegeven en ander.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:04

lovelygirly schreef:
Nee, dat is geen stijl.
Maar leugens vertellen is wel een stijl?
En dan denken dat het ook nog waar ook is.

Tja. Maar laat het hier maar bij. :)

Nee, liegen ook niet maar dan zou jij moeten weten dat je met redelijkheid meer bereikt ;)

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:06

Wat een gezeur zeg! Geef het goede voorbeeld door je grieven persoonlijk duidelijk te maken en niet via de sms en op bokt....
Wat wil je nou bereiken met dit topic?

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 20:06

Nee. Ik denk dat jij het helaas fout begreep.

Door school en die baan kon ik iets minder komen.
maar ik deed meer als mijn best om nog zo vaak mogelijk te komen.
En in die tijd dat ik die fjord verzorgde. heb ik dat andere paard NIET bereden. :) Alleen even gepoetst en toen doorgegaan naar de fjord. ;)

Dat topic is een tijd nadat ik moest stoppen met de fjord pas geplaatst. En de fotos die dag gemaakt dus dat kan allemaal niet. :)

Ik durf mijn fouten best toe te geven.
maar dan wil ik weten wat ik in haar ogen fout gedana heb
Want voor de zoveelste keer.
Waarom zou ik haar gebruiken voor de lessen?! ben niet eens gaan rijden op het andere paard in die tijd dus eeuh. ?!

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:11

[quote="lovelygirly"]Nee. Ik denk dat jij het helaas fout begreep.

Door school en die baan kon ik iets minder komen.
maar ik deed meer als mijn best om nog zo vaak mogelijk te komen.
En in die tijd dat ik die fjord verzorgde. heb ik dat andere paard NIET bereden. :) Alleen even gepoetst en toen doorgegaan naar de fjord. ;)

Dat topic is een tijd nadat ik moest stoppen met de fjord pas geplaatst. En de fotos die dag gemaakt dus dat kan allemaal niet. :)

Ik durf mijn fouten best toe te geven.
maar dan wil ik weten wat ik in haar ogen fout gedana heb
Want voor de zoveelste keer.
Waarom zou ik haar gebruiken voor de lessen?! ben niet eens gaan rijden op het andere paard in die tijd dus eeuh. ?![/
quote]JAHAAAA maar VRAAG het haar dan! Andere bokkes kunnen het je niet vertellen. Ze gaat heus niet hier beantwoorden!!!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 20:14

dat had ze toch gezegt.
Ik snapte het paard niet goed
EN EN EN
ik zou ze gebruikt hebben.
En nogmaals. als ik haar werkelijk gebruikt had. Had het paard niet al die maanden stil gestaan. en liep die nu de sterren van de hemel. En dat doet ze niet. ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:15

idd, dit is persoonlijk, niet bestemt voor een openbaar forum, moddie leest mee, die zal wel gaan sturen of evt. naar de mesthoop hiermee!

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:18

lovelygirly schreef:
dat had ze toch gezegt.
Ik snapte het paard niet goed
EN EN EN
ik zou ze gebruikt hebben.
En nogmaals. als ik haar werkelijk gebruikt had. Had het paard niet al die maanden stil gestaan. en liep die nu de sterren van de hemel. En dat doet ze niet. ;)
Nou als ze het toch gezegd heeft dan weet je toch genoeg, je wil dus gewoon irritant dooremmeren en de eigenaresse steken onder water geven. Want als je er echt samen uit wilde komen was je niet op bokt gaan posten maar was je langs gegaan en het proberen uit te praten. Nou chapeau dit, klasse!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 20:23

Ik had al een slotje aangevraagd. :)
Ik ga er verder niet op in. heb het al een aantal keren uitgelegt. En dat moet meer als genoeg zijn.

Steken onder water geven?
Zei komt met een leugen aan.
Terwijl ze niet eerst met mij er over had gepraat of het echt zo was.
Ze ging er gewoon maar van uit dat dat ook echt de waarheid was.
Dit is mijn laatste bericht hier.
Jullie mogen van mij denken wat jullie willen.
ga er niet meer op in.

en voor diegene.
Ik hoop dat het slotje er op komt.
En ik heb haar een mail gestuurd. ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:35

Je had gewoon vaker moeten rijden, bijrijden moet je minstens 1 keer per week doen, anders komt het inderdaad neer op gebruiken als het jou uitkomt.

Ik zie sowieso wel dat de eigenaar een goed punt heeft!

Laat het rusten, je zat fout, je hebt ruimte gegeven voor verdenkingen, je bent afspraken niet nagekomen, je hebt andere prioriteiten gesteld.

Gewoon van leren, heb ik al eerder gesteld.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:24

Moderatoropmerking:
lovelygirl, slotjes zijn er niet om "aan te vragen" als de antwoorden die je krijgt je niet aanstaan. Je hebt in dit topic al een boel nuttige tips kunnen lezen, namelijk "los het op een andere manier op en niet via Bokt". Dat advies lijkt mij zeer raadzaam.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:13

TS, in dat topic over je andere paardje heb je ook flinke sneren uitgedeeld naar diegene die je les geeft op je andere paardje, waarvan ik vermoed dat het deze Fjord is. Als de eigenaar van dat paardje dat leest (harde mond, moet met touwtjes gereden worden) kan ik me goed voorstellen dat die flink over de zeik gaat.

Jij bent hier degene geweest die het op z'n zachtst gezegd niet netjes heeft aangepakt door juist in je HAW- topic steeds te refereren naar de lessen die je met je Fjord krijgt (of is het alweer een ander paardje?), en die lessen zoals jij die beschreef kwamen niet bepaald proffessioneel over.

Bovendien vind ik de hele manier waarop je problemen aanpakt nogal kinderachtig, en alleen al dat zou voor mij genoeg reden te zijn om je een schop onder je achterwerk te geven van hier tot tokio.

Mischien heeft de eigenaar van de Fjord wat onhandig gereageerd, maar er was in mijn ogen zeker wel aanleiding voor!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:49

Als je mijn bijrijdster was geweest, had ik je helemaal niet meer in de buurt willen hebben, en helemaal niet na dit topic, het enige wat je van mijn nog zou kunnen krijgen was een schop onder je holletje...

Tsjikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:00

Tries_en_Faf, amen _O-

In plaats van het op Bokt te zetten had je misschien beter met een bos bloemen voor de deur kunnen staan, je excuses aanbieden over hoe het gelopen is en bedanken voor de tijd dat je de fjord heb mogen rijden. Dan had je de eer aan jezelf gehouden en er niet zo'n rot gevoel over gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:07

Dit is niet echt dé manier nee :n Je maakt het in mijn ogen alleen maar erger omdat je je gelijk wil krijgen. Sommige dingen kun je beter gewoon vergeten ipv het helemaal ui te willen vechten :) of zij nou gelijk heeft of jij.