Wauw, jij zei kwijlfoto's in het topic,maar wauw wat een kwijlfoto's ! Je mag trots zijn op Romance en op jezelf Het nodige commentaar is al gegeven door voorgangers dus doe zo voort !
Jantine_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-09 10:38
MI1990 en maris : Dankjulliewel
Esther : Dankjewel & je hebt pb!
wendietjuhhh : Thanks Z'n papa is geloof ik Rubinero, kan dat wel ? Hij word inderdaad dit jaar 4.
Victory2000 : Dankje! Dit is ongeveer de 6e keer dat ik erop zit! Edit: Heb even naar je paard gekeken, leuk ding zeg!
Raggel : Hihi dankjewel Ik heb daarom ook neergezet uit de dressuurlijn van Ribunstein I
Thanks Larriske!
Laatst bijgewerkt door Jantine_ op 14-03-09 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een geweldig paard heb je daar zeg! Het ziet er zeker al netjes uit, hij treed ook fijn z'n achterbeen er goed onder . Wel viel me op dat je meer druk op je buitenteugel hebt als op je binnen, dat zie je ook aan zijn hoofd/halshouding. Verder ziet het er super uit en nog veel succes!
Wauw Jantine hij is echt superknap! Je zit er ook echt heel netjes op vind ik, kheb eigenlijk geen commentaar
Ga zo door!
vilouma
Geplaatst: 14-03-09 16:38
foto 2 mag je trots op zijn! daar loopt hij echt lekker! ook de galop en draf zijn niet mis. hij loopt keurig voor een 4 -jarige! zelf lekker ontspannen op je paard ziten en in de galop niet te geknepen gaan zitten
Wat een prachtig paard! Let wel op je handen. Als je iets naar voren wilt uitschuiven kan je beter je teugels korter pakken, en je handen wat meer naar voren. Want nu kantel je bij het vragen je vuisten naar voren, waardoor je je handen vastzet. Veel succes nog, je paard is echt een prachtig dier om naar te kijken
Dankjewel Kitty, Rianne en Fieke! x_tico : Daar heb je inderdaad gelijk in! Ik heb een tijd gehad dat ik buitenteugel er helemaal niet bij hield, dus ben steeds die er bij aan het houden maar nu dus weer té veel
vilouma : Thanks! Galop zit ik er inderdaad niet ontspannen op, hij wil nog welleens wegschieten en ik denk dat ik daarom mischien een soort angst heb. Moet gewoon ontspannen blijven zitten indd
wake_up : dankjewel en bedankt voor de tip!
Vandaag was die eerst erg rot, waren wat dingetjes waardoor die wat kijkerig en dribbelig werd. Daarna heb ik hem lekker kunnen uitschuiven, sommige stukjes zelfs z'n neusje richting z'n knieën (niet in de krul, maar gewoon lang en laag).
WAUWWW wat een leuke combii.. eindelijk weer eens zo`n spetterend gezicht op bokt, dat setje doet ook wel veel hoor hahaaa je rijd hem erg leuk, je eigen commentaar is idd wel wat aan te doen, idd rijden alsof je ook echt trots op je paard ben; Tiete naar vore schouders naar achteren en je handen mooi rechtop boven het zadel hihi zo ongeveer !!
Maar jullie echt gaan er zeker komen.. wat een knappertt
Wat een mooie combinatie! Ik was helemaal verbaasd toen ik jou en je paard zag want hij lijkt als twee druppels water op mijn merrie! Bijna dezelfde aftekeningen en het type is ook hetzelfde, alleen die van jou is wat groter, grappig!
Wat een geweldig mooi dier! Ziet er ook al erg netjes uit voor zn leeftijd, lekker ontspannen beeld geeft het, super!
amazone77
Geplaatst: 15-03-09 10:10
ook van mij krijg je alleen maar complimenten wat een leuk mooi paard,en ik vind je erg vriendelijk rijden,komt helemaal goed met jullie. heel veel plezier en suces samen.
ladylay
Geplaatst: 15-03-09 11:40
wat een heerlijk compact dier heel veel plezier er mee !
Leuke foto's Jantine! Je hebt hem lekker aan het lopen hoor! Probeer netjes je handen rechtop naast elkaar te houden en je hak laag, dan kunnen jullie zo de wedstrijdring in!
mexx1
Geplaatst: 15-03-09 20:21
Zo, knap paard heb je hoor!! Het geeft een mooi beeld, lekker ontspannen en vriendelijk.
Je hebt hem lekker aan het lopen Jantine ! Vind jullie een mooie combinatie!
wendietjuhhh
Geplaatst: 17-03-09 11:24
leuk hoor! die van mij wordt dit jaar ook vier en zit ook RUBINSTEIN I in de bloedlijn. ik vind de mijn wel iets weg hebben van die van jou... erg leuk...