Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjan2507 schreef:Wat ontzettend erg zeg!! Heb je je paardjes ook al op de site van gestolen paarden gezet? http://www.gestolenpaarden.nl
Heel veel sterkte
charita schreef:jeetje zeg..hoe kunnen sommige mensen..Volgens mij is er op hyves ook een pagina over gestolen paarden...
Misschien iemand op bokt die je text in duits wil vertalen..en de weg weet in duitsland..
heel veel sterkte..
Gr Charita
Bellarose schreef:Als ze van achter het huis meegenomen zijn dan kunnen ze toch niet met een trailer meegenomen zijn? Dat zou toch opvallen? Of begrijp ik het verkeerd? Anders zouden ze namelijk te voet moeten zijn vertrokken en dan kunnen ze niet ver zijn, toch?
Sterkte hè, en geef de moed niet op!
smax schreef:Jeetje!!! Wat naar, ik zal mijn ogen open houden, op MP, speurders en kapaza
Als je hulp nodig hebt met een DUITSE OPROEP, PB me an maar, ik heb 5 jaar in DLD gewoond en mijn duits is goed!!
Heel veel sterkte!!!
Billy1970 schreef:En anders gewoon proberen een TV programma in te schakelen zoals Hart van Nederland. Is zeker in de grensstreek ook nog goed bekeken en die doen vaker van dit soort oproepen. Als ik jou was zou ik dat zowiezo ook proberen. Sterkte ermee, ik hoop dat je ze gauw weer terug hebt!

mienmien schreef:Ach nee.. hier heb ik geen woorden voor. Wens je veel sterkte en hoop dat je ze snel terug vind. Ik zal ook mijn ogen en oren open houden. Die grote is toch een nakomeling van mister versary max??