Ik zal er morgen op letten ga morgen parcourtje springen op stal dus dan zet ik een hindernis naast de spiegel
Scubadoo
Geplaatst: 10-03-09 11:24
Ziet er goed uit Corien! Je hebt echt een leuk paardje gevonden. Gaat helemaal goedkomen.
Suusje92
Geplaatst: 10-03-09 12:29
Denk toch dat het beter is om je beugels 1 gaatje korter te doen, dan heb je meer een knik in je knieën en dat ziet er wat mooier uit dan dat je je benen hellemaal uitstrekt Maar wat jij lekker vindt zitten, meot jij doen, want daar gaat het ook om anders ga je misschien slechter zitten, doordat het niet fijn zit.
Leuke combinatie zijn jullie zeg. Ik sluit me aan bij het gegeven commentaar, probeer wat te werken aan je verlichte zit. Je houdt hem van voren erg strak, gaat niet lekker mee naar voren en je 'tilt' hem een soort over de hindernis. Zo te zien spring hij zeer gemakkelijk, laat hem gewoon lekker zelf springen.
Veel succes met jullie debuut maar dat gaat wel goed komen denk ik. Leuke combinatie i.i.g.!
Leuke combi! Let er wel op dat je niet te hoog uit het zadel komt, je staat zelfs helemaal rechtop. Je gewicht hoeft boven de sprong maar net uit het zadel te komen, zodat het wel een `zit` blijft en geen `staan`. Veel plezier verder!