Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mindfields schreef:Ik vraag juist liever met een hogere hand dan andersom, omdat je daar sowieso vriendelijk bent omdat hoger automatisch ook naar voren is(als je tenminste de teugels niet langer laat worden, of trekt).
Handen laag en breed om te laten nageven is automatisch ook meer begrenzend en tegenwerkend en de schouder wordt een soort klemgezet.
Ik doe mijn handen juist naar beneden(en naar voren!!!) als het nageven eraan komt. Dat is dus precies andersom.
Heel leuk hoe je het beschrijft ook, van zodra ze gaan meedenken het deurtje openzetten. Of zoals mijn lesgeefster zegt: als je met je benen naar je hand toerijdt, zet je hand dan ook al eerst een stukje naar voor, dan snappen ze het nog net iets beter
Mindfields schreef:Heeeey Penny-collega!![]()
Hahahah moet erg om je stukje lachen hoe je het beschrijft!!
Ik vraag juist liever met een hogere hand dan andersom, omdat je daar sowieso vriendelijk bent omdat hoger automatisch ook naar voren is(als je tenminste de teugels niet langer laat worden, of trekt).
Handen laag en breed om te laten nageven is automatisch ook meer begrenzend en tegenwerkend en de schouder wordt een soort klemgezet.
Ik doe mijn handen juist naar beneden(en naar voren!!!) als het nageven eraan komt. Dat is dus precies andersom.