Pff zal niet makkelijk geweest zijn! Maar gelukkig issie dan wel vredig heen gegaan! Nogmaals, sterkte!!!
MabuPets
Geplaatst: 05-03-09 12:41
pfoe wat een verhaal zit hier met tranen in mijn ogen. heel dapper dat je je maatje hebt laten gaan, heel veel sterkte voor jou en je familie ook natuurlijk..
gelukkigis hij vredig heen gegaan!
laulau85
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-09 12:41
Dankje Het was inderdaad niet makkelijk. Moest mezelf echt voorhouden dat het beter voor hem is anders was ik zo omgedraaid en met hem weggelopen. Het was ook echt heel raar om met een lege trailer weg te rijden..
Lotje02
Geplaatst: 05-03-09 12:52
Wat afschuwelijk.... Maar heel goed van je dat je zo'n eerlijke beslissing voor hem hebt genomen. Heel veel sterkte!!
Laura, Mooie foto's! Veel sterkte!! Ik zie je nog wel! Xx
simodi
Geplaatst: 05-03-09 18:18
Goh ... wat erg! Heel veel sterkte, wat zul je hem missen!
Ik had er al over gelezen in het centrale HKO/topic, heb zelf een merrie met HKO 3-4, maar had niet verwacht dat je toch deze keuze zou moeten maken. Heel dapper van je! Toy was een prachtig paard om te zien!
Heel herkenbaar.. Ik begrijp hoe je je voelt en ik wil je daarom ook heel erg veel sterkte wensen! Ik weet dat deze berichtjes je erg veel goed doen. Het heeft mij namelijk ook erg veel geholpen Sterkte en je moet altijd in je hoofd houden: Je doet het voor je paardje en dit is de beste beslissing hoe moeilijk het ook is! Hij zal je dankbaar zijn.
Veel sterkte de komende tijd. Ik "ken" Toy Story nog uit de tijd dat ik bij de manege reed. Zag 'm daar altijd staan.
_Christine
Geplaatst: 05-03-09 19:51
Ontzettend veel sterkte gewenst, kan niet anders zeggen dan dat je ontzettend eerlijk tegenover hem bent geweest. Weet zeker dat je een super baasje voor hem was!
Het is zo dubbel als het lijf niet meer wilt en je paard vrolijk is. Onthoud dat je paard blij is weg gegaan en dat je hem dan beter kan laten gaan dan wanneer je hem met pijn had moeten gaan. Helaas weet ik dat loslaten van je vriendje het allemoeilijkste is wat er is. Heel veel sterkte komende tijd, want ondanks dat je de goede beslissing gemaakt hebt, doet het heel veel pijn.
moet zeggen dat jullie berichtjes mij helpen omdat ik hoor dat ik volgens jullie ook de goede keuze heb gemaakt. Ik weet het eigenlijk wel maar ga toch heel de tijd twijfelen..
Och wat verschrikkelijk zeg! Wat een nachtmerrie lijkt me dat, ookal is het beter voor hem. Heel veel sterkte ermee, het was een prachtbeest. Heb je nog een stukje van z'n manen afgeknipt?
Ja heb een stukje staart gehouden. Hier wil ik nog een sieraad van laten maken maar moet nog even zoeken waar ik een mooie en betaalbare kan vinden. Hij had zo een dikke staart dat je het niet eens zag...
Ik mis hem zo vreselijk. Ik was gister avond op de manege omdat ik les moest geven en durfde eigenlijk niet langs zijn stal te lopen. Maar ik ging als een van de laatste weg (buiten een paar lesklanten) dus moest ik afsluiten. Gelukkig liep een vriendin mee zodat ik niet in mn eentje langs alle paarden moest. Liep langs zijn stal die leeg was. Dit was zo een raar gevoel. Het klopt gewoon niet...
dat is idd een erg vreemd/eng gevoel uiteindelijk slijt het wel.
wat ik het moeilijkste vond is als er een ander paard in moest staan. bij mij mag ook alleen mn eigen paard er maar instaan weet zeker dat hij daarboven goed is opgevangen door 'oma'
maar je hebt voor hem de juiste keuze gemaakt. sterkte