Waar je dan maar meteen wat anders van maakt als roepnaam
Maar voor op wedstrijd is zoiets wel leuk. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar je dan maar meteen wat anders van maakt als roepnaam
Maar voor op wedstrijd is zoiets wel leuk.
Babico3 schreef:Ik neem sowieso medeberijdsters anders red ik het noooit. Maarjaa. Die helpen gelukkig ook in de kosten.
ik heb ook een prima bijrijdster, maar die betaalt mij niet hoor, sterker nog, het omgekeerde is eerder zo
ik heb een speciale zadelkast gekocht zodat ik mijn zadel op stal kan laten hangen als zij komt, zij start mijn paard zondag voor het eerst op een onderlinge wedstrijd, ik heb dat gevraagd, dus lijkt me niet meer dan logisch dat ik dat betaal.
Babico3 schreef:ooh bij ons op de manege is het altijd zo dat de bijrijdster jouw betaalt..
Babico3 schreef:Ahahaha, ja is goed. Ja, ik heb hem nog niet, maar ik heb gewoon bijrijdster nodig, want ik kan het paard onmogelijk 7 dagen in de week doen.
maar die optie lijkt me zowiezo niet zo goed voor iemand van 14... 
ik sla ook 2 dagen in de week over. 1 dag daarvan verzorgt bijrijdster mijn ene paard, maar die ander komt dan ook niemand.
Mijn paard staat midden in de randstad op een manege dus dan zou je toch verwachten dat je wat zou moeten vinden. Maar ik wil niet zomaar iemand op m'n paard, stel lessen verplicht en heb een westernpaardje. Misschien ben ik wel te veeleisend