Ziet er fijn uit. Plaats je handen wat hoger en til ze zelf, niet vastzetten. Verder zou ik veel aan de activiteit gaan werken zodat de achterhand eronder komt en de middendraf echt middendraf is. Komt allemaal goed, veel rijplezier samen!
Vind het er over het algemeen wel netjes uitzien. Vooral op de eerste foto's loopt je pony wat achter de teugel, probeer goed van achter naar voren te rijden en hou verbinding aan de voorkant. Ook mag je je handen wat meer dragen en bij elkaar houden. Succes verder!
Bedankt voor de tips. Ik kijk idd omhoog, niet recht . Love4-ever; Ik krijg ook binnenkort een paard, maar toen ik dat de vorige x erbij zette kreeg ik 4 pagina's vol met dat ik niet te groot ben.
Ze moet idd nog veel actiever, hier ben ik ook mee bezig. Die eerste foto's is nog losrijden, daar mag ze nog wat te diep, alleen moet ik wel contact hebben
Mag ik misschien een keer een filmpje zien als je aan het rijden bent? Ik vind dat ze wel te diep loopt, en dan ook bij als je niet aan het inrijden bent. Ook vind ik de achterhand er niet zo goed onder.
Si_monee
Geplaatst: 01-03-09 17:46
ziet er super uit hoor Lisa!
Knappe jester ook
Ziet er echt goed uit, succes in het M!
_Liza
Geplaatst: 01-03-09 19:13
ziet er super uit!
Jester_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-09 19:30
Bedankt iedereen!
@ saskia; Het klopt idd dat Jester te diep loopt, hier werken we aan
Ze is 148 hoog
Maaike__
Geplaatst: 01-03-09 19:45
Wat een super leuke pony! Het ziet er goed uit, succes in het M
KvE
Geplaatst: 01-03-09 19:48
Succes in de M! leuk paard heb je.
Waar ik me alleen een beetje aanstoor in je kin die je zo omhoof steeks waardoor het lijkt of je een holle rug hebt. probeer daar op te letten
Ziet er goed uit meid! Succes in het M1! Je had als commentaar; Rechter zitten. Vind ik niet,je zit netjes zo,maar je kijkt teveel omhoog,probeer gewoon voor je uit te kijken
nou het ziet er netjes uit hoor! lekker ontspannen. gefelicteerd met je punten! haha ja jij kijkt naar het dak inplaats van naar beneden moet je weer speciaal zijn