Porsche staat op de kliniek..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ramara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:31

@ Missblondie
Het is hem denk ik wel. Qua kleur, lengte en ook de pas getrokken manen vielen me namelijk op. :)
Nouja, ik werk er niet, maar bent (tweedejaars) student. ;)
Hij zag er niet súper slecht uit op het eerste gezicht, maar kon wel zien dat ie het benauwd had (stond te neusvleugelen) en was wat minder alert/erg rustig. Verder niet heel specifiek bekeken, we gingen er alleen even speciaal langs vanwege het voelen van de buik. Dáár had ie overigens niet veel last van, maar het was gewoon hard/gespannen zeg maar.

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 22:00

Ramara schreef:
@ Missblondie
Het is hem denk ik wel. Qua kleur, lengte en ook de pas getrokken manen vielen me namelijk op. :)
Nouja, ik werk er niet, maar bent (tweedejaars) student. ;)
Hij zag er niet súper slecht uit op het eerste gezicht, maar kon wel zien dat ie het benauwd had (stond te neusvleugelen) en was wat minder alert/erg rustig. Verder niet heel specifiek bekeken, we gingen er alleen even speciaal langs vanwege het voelen van de buik. Dáár had ie overigens niet veel last van, maar het was gewoon hard/gespannen zeg maar.

Ja klopt, hij stond in Utrecht.
Die ontsteking had die waarschijnlijk ook nog langer.
Z'n manen had ik die zondag voor die naar de kliniek moest nog getrokken..

En bovenop álles, had die óok nog een tumor in z'n logen, dus als die dit niet had gehad, was die binnen een halfjaar dood gegaan.. ;(

xJolien

Re: Porsche staat op de kliniek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:21

Woow! Dat wist ik niet :(
Dus eigelijk is het misschien maar goed dat alles voor hem nu in 1x is afgelopen...
Misschien heeft ie wel heel erg veel pijn gehad van alles..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:58

Jeetje wat een verhaal.

Zijn die snoepjes onderzocht?

Want ik vind dat wel heel frappant, een paard kan best wat hebben mbt over de datum zijnde snoepjes.
Sommige paarden zijn er gevoeliger voor, maar meerdere paarden met koliek/vergiftigingsverschijnselen... dat duid toch op een agressiever gif dan wat schimmel op het voedsel.

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 18:02

Sterkte! :(:)
ook stom dat het van zo'n klein ding is wat ze toch wel dagelijks krijgen vooral op een manege..

Trouwens leuke naam :j wij hebben er ook een op de manege die alleen niet zo snel is :=

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 20:03

crossmonster schreef:
Jeetje wat een verhaal.

Zijn die snoepjes onderzocht?

Want ik vind dat wel heel frappant, een paard kan best wat hebben mbt over de datum zijnde snoepjes.
Sommige paarden zijn er gevoeliger voor, maar meerdere paarden met koliek/vergiftigingsverschijnselen... dat duid toch op een agressiever gif dan wat schimmel op het voedsel.

Ik heb ze er wel over gehoord dat het onderzocht zou worden, maar ik weet niet of dat al gebeurd is..

Ik vond het ook raar, ookal waren 3 pony's er snel boven op, een was nog een paar dagen koliekerig, en Porsche, tja die is altijd al heel gevoellig voor koliek geweest, en werd wel vrij snel ziek, maar het was altijd een sterke pony die er weer boven op kwam..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:14

Ik schrok er echt van toen ik van iris hoorde dat ie 's ochtends was afgemaakt... :(
Vooral omdat die dag daarvoor heel goeg met hem ging enzo..
Dit is wel het beste vrees ik :)

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:31

Hee meid wat een triest einde hoop dat
je het een plekkie kan geven.
Nog een dikke knuffel

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 09:36

missblondie schreef:
Ik schrok er echt van toen ik van iris hoorde dat ie 's ochtends was afgemaakt... :(
Vooral omdat die dag daarvoor heel goeg met hem ging enzo..
Dit is wel het beste vrees ik :)

Jaa dat was zo raar, hij mocht die week eigelijk terug, maar toen die dag werd die in een keer heel ziek.. ;(