Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat betekend ook dat je alle klasses mag starten. Wel even aangeven of je met of zonder startkaart start he?
Wat een lieve woorden! We vinden het echt heel fijn dat je nog steeds met veel plezier terug denkt aan je Moravita tijd en ik ben ervan overtuigd dat je een top websitebouwer bent!!!! (Dus ehhh iedereen die nog een creatief en professioneel advies zoekt in deze? Nadine heet ze
)moravita schreef:PS mensen die nu denken;
Vrijwilliger? Maar dat heb ik mijn hele leven al willen zijn...snikkkkkkkkvrijwilliger JAAAAAAAA
. Geneer je niet, je mag je rustig aanmelden hoor
heel erg leuk eigenlijk. Ga even kijken hoe te doen met ov. tenzij iemand uit Groningen heen gaat

barrye schreef:Volgens mij staan er wel heel wat meer Friezen op de startlijst.
Wat dacht je alleen al van Tietse ( dekhengst en een merrie door door Wemmenhoven gestart worden)
Ook in de andere rubrieken aardig wat friezen.
We zullen duimen voor super mooi weer. Dat mag echt wel na al die buien regen van de afgelopen jaren daar bij Moravita tijdens evenementen.
Abanto mag zijn borst ook eens nat maken. Na vorige week zijn eerste wedstrijd in binnenbak, mag hij het nu eens buiten gaan proberen
daar zag ik volgens mij verder geen friezen staan. Maar wel superleuk dat er meer mee doen.