[WN] Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:27

Tja... ik heb én een Paint én zeer ruime buitenrij-ervaring.. kan dus bijna geen nee zeggen, toch 8-) *D

Alleen die koetjes, dát heb ik nog nooit met Rose gedaan, maar de koeien van de buurman vindt ze ook niet eng ( anderom wel :)) , de koeien zetten het altijd op een lopen als je er aan komt := )

De mooiste aankleding-prijs laat ik aan me voorbij gaan... verkleden is nou eenmaal niet mn hobby, maar ik weet zeker dat er een heleboel zijn die naar de mooiste outfit streven *-:) *\o/* ( toch.. Paul.. Susan }> O:) ? )

Geweldig dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen Suzan en Corine!! :D *\o/* :):)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 15:39

Nee Dropje, je kunt inderdaad geen nee zeggen ;) Met die koetjes komt het vast wel goed!

Grappig dat toch meerdere mensen denken dat het een heuse verkleedpartij wordt, want dat is ook niet persé de bedoeling. Het is alleen leuk als mensen die zich normaal 'verkleden' in bling, bling voor een show, nu hun best doen om in hun mooiste workoutfit te komen :D

@ cp112, volgend jaar is het niet meer speciaal voor Paints, dus dan kan zowieso iedereen meedoen :j

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 15:53

O leuk dit! Ik kom zeker kijken :j. Meedoen is geen optie, m'n bijrijdpaard is nogal kijkerig en staat daardoor meer stil dan dat ie loopt om alles uitgebreid te bekijken :+ .

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 16:53

Oke Suzan, dus gewoon leuke, lekker zittende buitenrij-kleding is ook goed?
Dan komt het helemaal voor elkaar hoor!

Let op koetjes.... here we come! }:0 :D

Net nog even op 't strand geoefend met heuse lope-overs... (nou ja, geultjes-over eigenlijk) vindt ze prachtig mooi, oortjes erop en zelf uitzoeken waar je moet springen... =:)

hobbelheks

Re: Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:31

ik vind het voor mij en buzzs nog een betje teveel,hopelijk volgend jaar vind het namelijk een super initiatief :j

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:48

SusanW schreef:
Dat komt allemaal nog in de regels MF, maar in principe laten we de keus aan de deelnemer over. Cap of hoed. Behalve deelnemers tot 18 jaar. Zij zijn wel verplicht een cap te dragen!

Bij de prijs voor de mooiste ranch outfit telt het hoofddeksel dus ook niet mee, aangezien dat mensen tot keuzes kan 'dwingen' die ze anders niet zouden nemen ;)
Dus als je ondanks een cap verder de mooiste outfit hebt, kun je toch die prijs winnen! :j
Héél goed! Gewoon eigen keus laten en daar verder niet op beoordelen, helemaal mee eens +:)+

mth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:22

Wat een ontzettend gaaf idee Susan en mooi uitgevoerd met een heuse website, heel stoer! Ik zou graag mee willen doen, maar mijn arabier kan natuurlijk nooit voor een paint doorgaan, dus dat wordt volgend jaar denk ik...Hoewel ik nu de site doorlees....hmmm, mijn arabier is heel braaf, maar ook een echt mietje....de meeste opdrachten zal hij niet aan kunnen....maar ik wil me wel opgeven om te vrijwilligen, gezellig!

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 17:23

COOL!! Ruby en ik willen ook mee doen!! :)) :)) :)) :)) :))
Ruby als echte paint kan hier natuurlijk niet ontbreken... :D

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 17:24

Ik kom vrijwilligen :# *\o/*

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 18:01

Já Splash_ je staat al op de lijst *\o/*

Ah! En Marjon mag ik er ook bij zetten O:) ??? Gaaf! :j +:)+

Nou Ruby, kom maar op :D ;)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:10

Wanneer kunnen we inschrijven?

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 21:22

Dat zal zo vanaf medio maart zijn sflj ;) Nog eventjes geduld dus :D

Given

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:56

Heeey :D

Heeel erg leuk!! Ik doe mee met mijn SPBtje Given! Ben erg benieuwd wat de kleine drukte maker er van gaat vinden! Maar leuk zal het zeker wel worden +:)+

Rachelle

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 22:26

Ja gaaf Rachelle! Dat gaat Given werelds vinden :j vast en zeker :D

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:29

Ik ben ook serieus aan het overwegen om te komen...Is voor mij ook een eindje rijden maar toch wel de moeite :j

Ik wacht enkel nog even af of ik als vrijwilligster me ga aanbieden of ik evt. als er nog plaats vrij is mee kan doen met m'n powniebeest :D

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:32

oh jeee dit wil ik ooook wel! (zie mijzelf dit ook nog wel eens organiseren als ik mijn boer zo gek krijg hahahahaha die kreeg al het idee dat ik de boerderij liever als ranch zag hahah)
mmmm vervoer??? Ik doe maar weer eens een poging *D Wij zijn heeel braaf op de trailer en in de auto! hihi

Tja, en andersm isschien maar komen kijken of vrijwilligen... Ik hou dit in de gaten!

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 09:00

We zijn druk aan het oefenen geslagen en als het toch niet lukt (omdat het al vol is, of paard is niet op tijd zover klaar dat ik het aandurf) dan kom ik zeker vrijwilligen!!!

Hoe dan ook, ik heb er super zin in! *\o/*

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 10:53

Jottum, wat gaaf dat je al zo aan het oefenen bent geslagen! +:)+ Dat gaat vast helemaal lukken met jullie :j

Trickywonder, het kost wat tijd om een boer over te halen ;) , maar dan heb je ook wel wat :D Het zou leuk zijn als het je lukt te komen!

En :wow: Moonwalker! Ga je dan helemaal vanuit Belgie komen? Das gaaf! Het is voor ons een opsteker dat je dat ervoor over zou hebben, echt hartstikke gaaf *\o/*

Echt superleuk dat iedereen zo enthousiast is! Dit gaat onze verwachting ver te boven :o :j +:)+

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 11:18

oooh ik ben weer eens te snel te enthousiast.. :o
We gaan dan al bijna trouwen dus in de week zijn we vast bezig met de allerlaatste voorbereidingen. denk niet dat mijn aanstaande het grappig zal vinden als ik dan met mijn hoofd in een farm trail wedstrijd zit... :n
Jammerrrr. Ik zie dat mijn leerlingen dan ook net hun toetsweek achter de rug hebben wat betekent dat ik het zo snel mogelijk moet nakijken en rapporten schrijven voor ik op huwlijksreis ga... Ik doe dus sowieso maar niet mee dit jaar. Kost wel veeel geregel... En we hebben al veeel te regelen dan.
Ik hoop wel even te kunnen komen kijken! want het blijft een gaaf evenement!!!! :j

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:50

Ik kom net toevallig op de site terecht en ik vind het een super initiatief!! De datum staat al in mijn agenda dus we gaan zeker meedoen :-) Lasso en schieten is mijn paard wel bekend mee maar ik vind het zeer verstandig dat dat met een paard van jullie wordt gedaan.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:08

Dit is echt gaaf!

Manlief gaat de blazer in orde maken en dan doen we samen mee!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:50

SusanW:Het zou zo'n kleine 300km rijden voor ons maar zeker de moeite :j Als ik niet meedoen kan kom ik sowiso vrijwilligen :D Sow count me in :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 23:04

Echt súperleuk Moonwalker! +:)+

Peppysan gezellig samen :j

Cornelie, jouw paard is vast één van de weinige die daar dan aan gewend is ;) Maar fijn dat je ook ons paard vertrouwt!

:oo Trickywonder!! Vergat je bijna je eigen bruiloft! :D Maarja, das ook wel erg leuk natuurlijk, ik snap dat je daar je tijd voor nodig hebt! En dan doe je toch lekker volgende keer mee?

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 23:26

ja erg he? terwijl ik eigenlijk aan niets anders kan denken... maar ja paarden en een leuke wedstrijd en floeps alles weg hahah Maarruh ik ga gewoon een jaar lang oefenen: spijkers in de palen rond de bak slaan, met een lasso in de weer, in het bos over alle boomstronken springen. komt goooeed! ;)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 23:39

:D