Je aller beste vriend dat verkocht word.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

Re: Je aller beste vriend dat verkocht word.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 21:30

ik snap um denk ik wel een beetje...
je wilt hem kopen, maar bent bang dat als hij bijvoorbeeld iets krijgt waar zeer veel dierenartskosten aan vast zitten, dit niet kan betalen, dus dan heb je een groot probleem.
De eigenaar vn deze pony wil hem houden voor JOU, maar ik zou ook niet zoiets hebben van hou hem voor mij, daar kun je alleen gezeik van krijgen..

ik wil nog wel (tegen jouw wil in, sorry dus) iets zeggen over je ouders...
Ik weet hoe het is als je ouders gescheiden zijn en ze financieel niet door een deur kunnen, ik heb(en had) zoiezo veel vriendinnen waar dit het geval is, en ik heb ze ook in zien storten omdat de ouders over de rug van de kinders deze zaken uit willen spelen.. nu ik lees dat je vader zegt: ik wil je financieel steunen MITS jij je bij mij inschrijft.. ik vind dit niet reëel van je vader, hij chanteerd je, hij ziet nu iets om je moeder te irriteren, en ik zeg niet dat je vaderen slechte man is, maar als jouw vader van zijn kind houd en zoals alle (nee bijna alle) ouders het bestevoor hun kind voor heeft, jouw ook kan steunen zonder te zeggen dat je dit pas krijgt als je naar hem komt.. Ik zou dit niet voor zo'n paardje over hebben, want je kunt er alleen maar vervelende situaties van creëren.. en dan vind je zo'n paardje ineens helemaal niet leuk meer, geloof mij maar, en heb je spijt.

oke, je moet het allemaal zelf beslissen, niemand beslist voor jou, maar denk alsjeblieft goed over je beslissingen na...

ik hoop voor je dat je er uit gaat komen, en ik hoop het allerbeste voor jou meid!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 21:44

je komt uit 92 zag ik, en bent nog erg jong, ik vind het persoonlijk dan ook schandalig dat je zegt dat je moeder werkeloos is en blut, waar eet je dan van?

anyway daar gaat het nu niet om, ik denk dat het beter is om het te laten gaan, maar zoals al werd gezegd je moet zelf beslissen, ik snap dat het moeilijk is, maar geldproblemen zijn ook moeilijk, en een paard kan die veroorzaken.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:20

[LZP] > [VVDD]

floorDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 07:33

Heb je al iets besloten?

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 14:51

Ja :D

Ik heb besloten om het zo te laten.. Ben toch maar wijs gaan denken, en door het verdriet heb ik me ''mee laten slepen'' dat ik hem wilde kopen. Ik snap waarom ik moet wachten, maar tis gewoon moeilijk om hem kwijt te raken. Hopelijk mag ik af en toe naar zijn nieuwe huisje komen, en hem zien. En wie weet óóit! dat ik hem tegen kom. :(:) (dromen mag altijd).

Bedankt allemaal, ook door jullie bokkers ben ik gaan in zien dat het (voor nu) onmogelijk is om een paardje te hebben! Ik wil de volle 100% voor een paard kunnen zorgen, en niet 98%.

Ik hoop dat ik hier goed aan doe, eerste dagen dat hij weg is zul ik het zeker moeilijk hebben, weken erna ook nog! Tis beter zo ;(

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:00

goede keus en er is geen hand vol
maar een land vol met paarden ;)

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:26

Je hebt een verstandige beslissing genomen, begin pas aan een pony/paard als je het zelf helemaal kunt bekostigen.
Er zijn genoeg leuke paarden dus voor jou komt er later vast wel eentje.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:05

Heel verstandig, al kan ik me wel voorstellen dat het veel pijn doet. Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal goed uitpakt, en dat hij inderdaad misschien ergens een goed plekje vindt waar jij ook regelmatig langs mag komen.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 13:38

bedankt voor de bovenstaande reacties! Ik spaar nog wel eventjes lekker door haha!