[WN] 15-3-2009, Bleiswijk, DAWRA oefenwedstrijd/clinic West

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juutje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:07

Iedereen vandaag heel veel plezier en succes ;)
Whisper staat al sinds gister middag op de manege, biljft hij lekker nachtje en dag.
heb ik ook geen stress met laden en kon hij in alle rust gebracht worden.
En whis vind het nooit zo erg op de manege.

Hoop dat die van mij schoon blijft haha, die haflingers kunnen er ook wat van :D :D

Groetjes judith

Jackolena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:38

Nou Whis was schoon gebleven en Sun ook :D
Sun en ik hebben een super dag gehad, heel leerzaam. leuke oefeningen en vooral ook weer geleerd hoe belangrijk het is om naar je gevoel te luisteren.
Was ook leuk he Juut om als paard rondgestuurd te worden ;)
Met het rij-gedeelte ook genoten en weer dingen geleerd. Jaja je blijft leren he!
Sun was super, wat is het toch een heerlijk paard!
Het wedstrijd gedeelte is ook niet slecht gegaan.....sorry we zijn 2x eerste geworden :o .
Verder leuke mensen gezien, leuke paarden, snelle paarden, stressie paardjes. Maar het is allemaal goed gegaan.
Paulette, heel heel erg bedankt voor jouw inzet en geduld met ons.
Marjon ook jij bedankt voor het de hele dag alles te ondersteunen en de rugdekking van Paulette :+
Dawra bedankt dat ik mee mocht doen en voor het organiseren van dit soort leuke en leerzame clinic's

Hopelijk is iedereen weer veilig thuis gekomen en moe maar voldaan :Y)
Groetjes Mar

johnpppp

Re: 15-3-2009, Bleiswijk, DAWRA oefenwedstrijd/clinic West

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:13

Bedankt mar ik ben ook veilig thuisgekomen
john

Jackolena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:18

johnpppp schreef:
Bedankt mar ik ben ook veilig thuisgekomen
john

Ha ha die John voor jou was de afstand bijna niet te overzien he! ;)
Maar natuurlijk ook jij en Lidia bedankt voor het beschikbaar stellen van jullie manege. Het is gewoon een super dag geweest. Jammer dat jij er zo'n eind voor moest reizen :+ ben je nu heel erug moe? groetjes mar

juutje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:00

Zo.... Ook whisper en ik hebben onwijs genoten van de clinic.
En de oefeningen in de kantine waren ook erg leuk om te doen, zo leer je nog eens je gevoel kennen en hoe het inderdaad is om met de ogen dicht te worden begeleid door de ruiter.... ik als paard en ruiter, was inderdaad leuk Mar:)

En de theorie was leerzaam maar zeker de praktijk. Veel tips gekregen en weet nu waar ik aan moet werken
En dat is vooral het stukje naar mezelf toe, het voelen. Erg fijn om dat nu te weten en ik vond dat Paulette de tijd voor iedereen nam en een leuk mens is. Ze straalde naar mij toe een heleboel rust uit ;)

De horsemanship in de oefenwedstrijd ging whis zijn eigen weg, ik dacht ik stop. Ik had door mogen zetten maar dacht.. nee heeft geen zin. Volgende keer doe ik het wel. Maar met de pleasure werden we 3e:) ik ben super trots op mijn ventje en hij liep lekker constant met de pleasure.

Ik hoop John dat er nog meer van dit soort clinics op jullie locatie worden georganiseerd, zoals ik gister al zei.. en dan een keer een trail clinic:) De locatie bij jullie is super, ook gezellig en whis stond er 1.5 dag en vond het prima en is lekker relaxed altijd.

Bedankt voor de goede zorgen ook voor whisper John en tot ziens weer! het was een super dag.

En DAWRA ook bedankt dat ik met mijn niet arabier, mijn haflinger mee mocht doen. Hoop volgend jaar weer:)

En de niet arabieren deden het zo slecht nog niet in de pleasure ;) eerste een paint, 2e draver en 3e haflinger :D

komen de foto;s nog ergens op te staan???

Groetjes judith en whisper

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:13

Waar zijn de arabjes gebleven dan ;)

johnpppp

Re: 15-3-2009, Bleiswijk, DAWRA oefenwedstrijd/clinic West

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 19:41

JA ????????????????

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:40

HIEROOO:D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 11:12

jaaaa Melissa met haar volbl. Arabier Kira 4e in de Horsemanship! En dat voor het eerst samen op vreemd terrein tijdens hun allereerste wedstrijd! Super goed gedaan en vreselijk knap met dit supergevoelige paardje *\o/* *\o/*

Jip ik ben trots op deze twee!

mth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:26

Het was weer super om te zien al die verschillende rassen in de ring.... :9
Hele enthousiaste deelnemers :D

Iedereen bedankt voor haar (geen enkele man dit keer als deelnemer) enthousiasme, graag tot een volgende keer! *D