Faster's Voice SZ ( OO Seven x Kennedy)wordt steeds stoerder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 18:17

Bedankt allemaal voor de reacties!
De rijtechnische tips zijn me niet echt vreemd, aangezien ik een aantal keer per week begeleiding heb. :)
Dat is ook eigenlijk de reden dat ik het hier heb geplaatst en niet bij Horses At Work.. Maar toch bedankt..

Faster is een bedrijf ;) , waar in ongeveer mijn hele outfit en dat van mijn paard incl tuig van heb gekregen ;).. Dus vandaar de deken en de body..

@Urielle: Ik heb echt zo weinig tijd om elke keer bij te lezen, vandaar dat ik eigenlijk nooit meer meeklets. :) Als ik weer tijd heb, dan stel ik mezelf wel ff opnieuw voor O:)

Urielle

Re: Faster's Voice SZ ( OO Seven x Kennedy)wordt steeds stoerder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:02

We kennen je nog wel hoor:D Een bonte tussen al die zwarten en donkerbruinen viel wel op hahaha! We vinden het leuk om te horen hoe het is en er is echt geen postverplichting, dus alleen maar leuk als je iets post :)

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:56

ziet er super uit zeg ! :D
jullie gaan lekker voor uit en wanneer gaan jullie starten of hebben jullie al gestart? :D

Kamide

Re: Faster's Voice SZ ( OO Seven x Kennedy)wordt steeds stoerder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 19:57

we zijn 1 keertje gestart, ook 1 winstpuntje behaald.. Maar verder heb ik weinig tijd om te starten ivm. studie en werk :)

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:37

wat is deze bonte mooi getekend zeg :)
prachtig paard! heb je al mooi voor elkaar