Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daarnaast zeg je wel dat een ander makkelijk een buitenrit kan maken, misschien had ze daar geen zin in, vind ze niet leuk. Je kan niet zomaar voor een ander bepalen wat te doen.. mirgino schreef:nu zet je toch een ander verhaal neer dan in je eerste post,daar schrijf je ;
Ik wil met Tommie gaan lopen in de bak, want hij heeft een blessure. Er rijden 2 mensen in de bak. 1 aardig stalgebootje en 1 zeikerd.
Tommie is op het moment echt een bommetje en toen er een paard in de paddock aan de rodeo ging brak hij los. Hij was mij te vlug af, deed heel raar en ik kon hem echt niet meer houden.
en nu was jij ineens als eerste in de bak?
Sientje schreef:Ik ben het eens met Urielle. Als jij als eerste in de bak was en zij erbij kwamen, hadden ze inderdaad wel even kunnen wachten. Net zo goed als ik vind dat jij even had kunnen wachten als zij al aan het rijden waren. Omdat het er op voorhand mogelijk al inzat, dat eea. met elkaar zou kunnen botsen.
Verder zou ik trouwens rustig een gesprekje aangaan met de 'zeikerd'.
Roos_s schreef:tja idd, ik ben het iig met de zogenaamde zeikert eens (zoals jij het zegt) is natuurlijk altijd afhankelijk van de situatie, maar ik zou ook echt niet blij zijn als iemand een rodeoshow kwam gevendaarnaast zeg je wel dat een ander makkelijk een buitenrit kan maken, misschien had ze daar geen zin in, vind ze niet leuk. Je kan niet zomaar voor een ander bepalen wat te doen..
Waarschijnlijk stapte je met een halster? doe anders een hoofdstel in, dan heb je meer te vertellen!
succes nog!
Ursa schreef:Gelukkig is het voor allemaal goed afgelopen.
Maar gezien de filmpjes in je profiel lijkt het mij niet de eerste keer dat je hem niet meer “onder controle” had.
En had dit ongelukje misschien voorkomen kunnen worden?
Hopelijk knapt Tommie snel op!
Wat een BRAAF paard heb jij. Als ik zoiets ging flikken met mijn verzorgmerrie hing ik op een gegeven moment echt wel tegen de zon geplakt.
Haffieee schreef:Ik ben weer zoiemand om ,te zeggen ''Ja leer je paard van onderconterelen te houden als je op der zit.'![]()
Dat zou ik dan zeggen tegen zo iemand.|![]()