Wat een bewegingen heeft dat paard toch Super gaaf!!! Foto 2 vind ik ook heel prachtig
Friesje is lekker bol Ben benieuwd wanneer hte veulen gaat komen en wat er uit gaat komen Zo te zien laat ze zich niet van haar plek drukken door Gambitje
Deiathera
Geplaatst: 15-02-09 15:52
Wat een mooi beest!!
0ojillo0
Geplaatst: 16-02-09 10:07
PFF!! die heeft me nog eens een nek!!
NathalietjeB
Geplaatst: 16-02-09 13:31
weet wat je ons aandoet he met dat knappe paard van je wat is hij toch geweldig mooi he.. ben best wel jalours op jou ...als je em ooit verkoopt wil ik em wel hebben hahaha... blijf kwijlen van wessel...vind dat toch wel t knapste paard op bokt
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-09 13:41
xDramaQueen schreef:
Hij is zoooo aaibaar, maar alleen op foto's IRL istie veel te ruig en groot en macho al geloof ik zeker wel dat dit echt een scheet van een paard is
dat is ie in het echt ook hoor,het is een paard wat heel graag aandacht heeft,en wat uren kan tutten,voor borstelen gaat ie ook helemaal staan,vind ie heerlijk,en kroelen is ook leuk
Blinnii,hahah wessel is een slechte pappa...wel de lusten niet de lasten zullen we maar zeggen... ,hij heeft eigenlijk geen interesse in zijn kroost,wel in de mamma's,als de tijd weer zover is..
Steefjevos,half april zou er een veulentje moeten komen,gaat dus al lekker opschieten ,ben ook zooo benieuwd,we hopen op een hengstje dit jaar,na 3 merries,zou een hengstje wel weer erg leuk zijn
buster4ever,hahah zal aan je denken als ik hem zou verkopen ,alleen heb er nog geen plannen voor,wesseltje mag gezellig bij mij blijven
Buster4ever: ik denk dat je achter in de rij aan kan sluiten als je hem wilt hebben ahahha er zijn er meer van namelijk!!
xDramaQueen: Hij lijkt woest,matcho en Groot.. maar het valt allemaal reuze mee.. Hij is eigenlijk lief, onschuldig en klein (al ziet dat er niet zo uit)
xDramaQueen
Geplaatst: 16-02-09 16:52
ik geloof dat ook best hoor maar ik zal echt niet naast hem staan heb daar de ballen niet voor (maar ik ben dan ook echt heel klein) alhoewel ik hem wel voor me lens zou willen
Diablo
Geplaatst: 16-02-09 17:45
Ja, hij is errug mooi.........en lief!
Ik heb vorig jaar de eer gehad het eerste veulen van Wessel te mogen verwelkomen bij mijn kwpn-er. Dit jaar krijgen ze samen weer een veulentje en over een goede maand krijgt mijn Friese merrie (hopelijk) hun eerste veulen, het eerste volle Friezenveulen van Wessel dus!
Jinah&Summer
Geplaatst: 16-02-09 17:52
Zo dan wat een lekkerding zeg!! Kan ook lekker lopen zo te zien (L)
HAPPY22
Geplaatst: 16-02-09 18:09
Waaaaaauw. Heb je die foto's zelf gemaakt? Hij is echt súúpermoooi!
Steefjevos
Geplaatst: 16-02-09 23:13
Half april? Dan ziet ze er al wel goed gevormd uit zeg! Als het een hengstje wordt, hou je hem dan? Dat zal vast niet zo makkelijk gaan met hengst Wessel er al bij? Of reageert hij niet zo op ruinen/hengsten? Gaat Wessel dit jaar nog merries dekken?
ja dat denkt wessel zeker,hij wil ze best maken,maar geen last hebben van zijn kroost,hahahah... (eigenlijk een heel foute man dus )
xDramaQueen kom maar een keer langs hoor,mag je hem wel op de foto zetten...kan je gelijk zien dat ie heel lief is
haleyjames
Geplaatst: 17-02-09 13:08
WAT EEN LEKKERDINGGGGG
Eelco
Geplaatst: 18-02-09 11:24
wowie wesseltje word echt een hele knappe vent nou hij eigenlijk puppy af is Vind echt dat hij zo'n lieve uitstraling heeft Ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de volle friesebaby van wessel
mama friesje ziet er zeker goed uit ben zo benieuwd wat daar uit komt (ja een hengstje zou leuk zijn maar ben ook erg blij met een merrie, als moeder en kind maar gezond zijn, das eigenlijk het belangrijkste )
Heb je een nieuwe camera? Ik volg je topic's altijd maar post nooit. Vind deze foto's ineens heel erg veel beter dan anders. En je hebt een enorm knap dier. Mooie foto's, goed gedaan. Èn knap paard.
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-09 20:34
haha,nee ik heb dezelfde camera....is een toch al wat oudere spiegelreflex...
maar dank je wel voor het compliment
en ik ben heel erg nieuwschierig hoe het veulentje van sabientje gaat worden...wat wessel voor friese veulentjes maakt ...maar nog even en dan weten we het