Boris (welsh A) en vuurfee (KWPN) Vrijspringen!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 23:15

ArabicQueen schreef:
Met paarden heb je nou eenmaal risico's wat je ook met ze doet in een binnenbak of buitenbak... heb vaak genoeg ongelukken in een binnenbak gezien dat paard met koets en al over de bak rant sprong.. en bij de een loopt het goed af en bij de ander helaas verkeerd... in het leven heb je nou eenmaal risico's ook in het gewone dag leven... als je wil dat er niets met je gebeurd of met je paard nou lijkt mij ook saai kan je niets met hem doen ... toch of niet?!?!

Mooi gesproken! Afbeelding

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 02:34

ArabicQueen schreef:
Met paarden heb je nou eenmaal risico's wat je ook met ze doet in een binnenbak of buitenbak... heb vaak genoeg ongelukken in een binnenbak gezien dat paard met koets en al over de bak rant sprong.. en bij de een loopt het goed af en bij de ander helaas verkeerd... in het leven heb je nou eenmaal risico's ook in het gewone dag leven... als je wil dat er niets met je gebeurd of met je paard nou lijkt mij ook saai kan je niets met hem doen ... toch of niet?!?!

Waar, maar dat wil niet zeggen dat je twee paarden tegelijk moet laten vrijspringen, dat is echt vragen om problemen!

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 13:40

Adil18 schreef:
Waar, maar dat wil niet zeggen dat je twee paarden tegelijk moet laten vrijspringen, dat is echt vragen om problemen!

jaja, met andere woorden: een paard is zo dom dat hij niet kan zien om een ander kan denken :Z beetje vertrouwen in je paarden ja!!!

als je er bij was geweest, wat je uiteraard niet was, had je gezien dat het geen problemen veroorzaakte (lijkt wel op de foto zo) maar ze dachten heus wel om elkaar:P

ten tweede, ik weet heus wel wat ik doe dus maak je maar niet druk. (ik snap trouwens niet waarom ik weer een verantwoording af moet leggen, dit topic was er voor om te laten zien hoe de paarden springen)

joyce_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:31

haay
wat een super mooi paard heb jij!! ik hou van dit soort paardjes!
hij springt erg goed en die kleine pony oook super,
jammer dat de pony geen peesjes om had, maar goed,
veel succes en plezier met je paardjes!

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:48

joyce_socks schreef:
haay
wat een super mooi paard heb jij!! ik hou van dit soort paardjes!
hij springt erg goed en die kleine pony oook super,
jammer dat de pony geen peesjes om had, maar goed,
veel succes en plezier met je paardjes!

Mag ik aan jou vragen waarom je denkt dat dit dan nodig is? :)
Gewoon even ter bevestiging van mijn idee, of juist niet.

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:20

Oh wat is dat Welshje schattig :D
Die KWPN is overigens wel mooi zwart :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:42

AnneMaaike17 schreef:
Adil18 schreef:

jaja, met andere woorden: een paard is zo dom dat hij niet kan zien om een ander kan denken :Z beetje vertrouwen in je paarden ja!!!

als je er bij was geweest, wat je uiteraard niet was, had je gezien dat het geen problemen veroorzaakte (lijkt wel op de foto zo) maar ze dachten heus wel om elkaar:P

ten tweede, ik weet heus wel wat ik doe dus maak je maar niet druk. (ik snap trouwens niet waarom ik weer een verantwoording af moet leggen, dit topic was er voor om te laten zien hoe de paarden springen)

Paarden die ten alle tijden aan elkaar denken, was het maar zo'n feest :'). De een springt en de ander komt er net te vlug achteraan en springt het voorgaande paard op zijn hak (of weet ik wat er nog meer kan gebeuren). Bovendien neem je ook een risico, als een paard dicht op de ander volgt heeft dat gevolgen voor zijn zicht op de sprong en het inschatten van de juiste afstand etc. Wat dus ook erg gevaarlijk is.

Verder wil ik je even te kennen geven dat de manier waarop je reageert volledig onnodig is, ik geef je alleen maar een tip omdat ik al eens heb gezien dat het fout ging, ik wilde je alleen daarvoor behoeden :)

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 12:19

Devenyy schreef:
Oh wat is dat Welshje schattig :D
Die KWPN is overigens wel mooi zwart :D

dankje:D maar die kwpn is officieel donkerbruin:D maar hij lijkt indd zwart:D

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 12:21

Adil18 schreef:
paarden die ten alle tijden aan elkaar denken, was het maar zo'n feest :'). De een springt en de ander komt er net te vlug achteraan en springt het voorgaande paard op zijn hak (of weet ik wat er nog meer kan gebeuren). Bovendien neem je ook een risico, als een paard dicht op de ander volgt heeft dat gevolgen voor zijn zicht op de sprong en het inschatten van de juiste afstand etc. Wat dus ook erg gevaarlijk is.

Verder wil ik je even te kennen geven dat de manier waarop je reageert volledig onnodig is, ik geef je alleen maar een tip omdat ik al eens heb gezien dat het fout ging, ik wilde je alleen daarvoor behoeden :)

wil je aub kappen met offtopic gaan?? BVD

Anoniem

Re: Boris (welsh A) en vuurfee (KWPN) Vrijspringen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:24

Waarom moet er met dit soort dingen ALTIJD gezeurd worden! Ik vind niet dat hier verantwoording afgelegd hoeft te worden, daar vraagt ze toch ook niet om?

Tuurlijk kan het fout gaan, maar wees blij dat het wel goed ging...!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:12

AnneMaaike17 schreef:
Adil18 schreef:
paarden die ten alle tijden aan elkaar denken, was het maar zo'n feest :'). De een springt en de ander komt er net te vlug achteraan en springt het voorgaande paard op zijn hak (of weet ik wat er nog meer kan gebeuren). Bovendien neem je ook een risico, als een paard dicht op de ander volgt heeft dat gevolgen voor zijn zicht op de sprong en het inschatten van de juiste afstand etc. Wat dus ook erg gevaarlijk is.

wil je aub kappen met offtopic gaan?? BVD

Dit is ontopic, dit gaat over de foto's die jij plaatste, sorry dat mijn reactie je niet bevalt, maar dat wil niet zeggen dat je dan zo moet reageren als jij nu doet...!

AnneMaaike17

Re: Boris (welsh A) en vuurfee (KWPN) Vrijspringen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 12:10

dit topic ging er over om te laten zien hoe de paarden springen, als ik commentaar wilde over de peeskappen of dergelijke had ik er wel om gevraagd.

dus... hoezo ontopic?? haha!