Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
levitrol schreef:Ben ik de enige die het niet zo leuk vind?
Meisje is veel te groot, zelfs op springmaat komt ze een stuk onder de buik uit, ookal zit ze in de verlichte zit.
Ga er lekker wat anders mee doen dan zo hoog, voor een shet springen met een te grote ruiter.
Wel een leuke pony hoor.
Edit.
Ik zie dat er staat dat ze ermee stopt. Maar dan nog
claudia_lady schreef:levitrol schreef:Ben ik de enige die het niet zo leuk vind?
Meisje is veel te groot, zelfs op springmaat komt ze een stuk onder de buik uit, ookal zit ze in de verlichte zit.
Ga er lekker wat anders mee doen dan zo hoog, voor een shet springen met een te grote ruiter.
Wel een leuke pony hoor.
Edit.
Ik zie dat er staat dat ze ermee stopt. Maar dan nog
Ja hoor daar hebben we haar ook weer *zucht*

Anoniem schreef:maare dat het ponytje 90 cm hoog heeft gesprong geloof ik best (had vroeger ook een shet die 100cm kon springen en zelf ook maar 90cm was) maar 90 hoog en 90 breed geloof ik echt niet.. en dat dan ook nog in parcour met dubbels en tripple's en scherpe bochten... sorry maar dat geloof ik écht niet
(op die dag was ze trouwens wel hengstig en dan is ze vaak woest). Sugarfoot schreef:Anoniem schreef:maare dat het ponytje 90 cm hoog heeft gesprong geloof ik best (had vroeger ook een shet die 100cm kon springen en zelf ook maar 90cm was) maar 90 hoog en 90 breed geloof ik echt niet.. en dat dan ook nog in parcour met dubbels en tripple's en scherpe bochten... sorry maar dat geloof ik écht niet
Van mij hoef je het ook echt niet te geloven![]()
Ze zal het waarschijnlijk ook niet meer doen, de luiwammes(op die dag was ze trouwens wel hengstig en dan is ze vaak woest).
(voor een shet)
over die laatste hindernis zouden sommige paarden de benen nog breken volgens mij
Ziet er best schattig uit, zo'n springend wolletje
Sugarfoot schreef:@marrlinde dank jeZiet er best schattig uit, zo'n springend wolletje
![]()
@Nini_roosje; Ik heb geen foto's, (behalve een paar bewogen) maar wel filmpjes. Verder was het op de ponyclub en niet op een of andere dag dat er les gegeven wordt of andere activiteiten zijn.
Het springen wordt dit jaar/komend jaar ook wat minder, mijn nichtje gaat haar dressuurmatig rijden. Als dat goed gaat gaan we weer wat oppaken met springen want dat is haar lust en haar leven!