Leuke foto's Lobke, sowieso altijd leuk om complimenten van de fokkers te krijgen natuurlijk Ga je met Licor nog wel op wedstrijd eigenlijk of staat dat op een laag pitje?
Wat een gave mannen heb jij onder het zadel!! En wat leuk dat je zo'n vertrouwensband met de fokkers hebt, vast een eer om zo'n guppie te mogen beleren
Eindelijk zie ik Terosso onder het zadel! Ziet er goed uit. Mooi dat je het gewoon lekker rustig aan doet. Het is nog echt een puppy, maar wat Karina zegt wel met zelfvertrouwen.
Licor gaat ook heel goed zo te zien. Wat wordt dat paard mooi sterk en mooi in balans. Je ziet dat hij echt heel graag voor je wil werken. Jullie zijn echt een mooi team!
Hey Yenneke, fijn om jou nog eens te zien hier! Hoe gaat het met jouw knappe man?
Ik train Terroso niet aan de dubbele longe, ik had niet het idee dat ik er fijn mee kon werken, volgens mij stoorde ik hem wat in zijn mond. Ik geef er de voorkeur aan (voor mezelf dan hè, omdat ik er niet handig in ben ) om onder het zadel te werken.
Karina
Geplaatst: 10-02-09 22:03
Misschien kun je nog overwegen om dubbele longe op kaptoom te doen Lobke? Het is ook wel kei-moeilijk hoor, ik vind het eerlijk gezegd ook makkelijker om er op te zitten.
Wat een mooie stoere hengsten! En vooral die 1e, je hebt hem mooi aan het lopen!!
Dominiqueee
Geplaatst: 10-02-09 22:38
Ik meld me ook als Licor-fan! Wat tof dat de fokkers jouw paard helemaal naar je toe komen! Je was toch ook een keer naar hen toe geweest?
Je valt af en toe wel wat naar voren
Sjaad
Geplaatst: 12-02-09 07:27
Wauw Licor blijft een beauty Terroso ziet er ook goed uit. Ik zou jullie zo graag eens in real life zien trainen zondag. Het probleem is alleen dat het voor mij zo'n eind rijden is. Ik ben niet bekend met de wegen in België ( hierover ben ik dus niet helemaal zeker ).
wow wat een prachtige paarden , en je rijdt ze heel fijn zo te zien ,
ooit wil er ook zo één haha we dromen lekker verder
masaro
Geplaatst: 12-02-09 08:47
wat is terrosso toch mooi!!!!! Echt jammer dat ik jullie zondag niet live kan zien. Maar ja die kans komt er vast nog wel eens. En hij loopt idd al vol vertrouwen onder het zadel. Natuurlijk is licor ook een knappe vent, maar ja terrosso is bij mij toch wel favoriet.
Sjaad: heb je geen navigatiesysteem? Het zou fijn zijn als ik je eens kon ontmoeten!
Dominique: Ik ga expres een beetje naar voren zitten in het voorwaarts-neerwaarts rijden met Licor en in het rijden met Terroso, je zwaartepunt moet immers overeenkomen met dat van je paard