Zo.. eindelijk even de rust gevonden om wat te tikken...
De rust die ik gister bij Vera helaas niet kon vinden. Het was ook best wel heel spannend, de losrijbaan en de wedstrijdbaan lagen vlak naast elkaar en er liep heel wat geweld.
En laat er nou net een speakerinstallatie staan Sommige van jullie weten misschien nog wel hoe ze hier op Lisse op reageerde. Dat vind ze gewoon heel spannend.
Met losrijden wel lekker gereden, ze was wat gespannen met al die joekels die steeds van alle kanten kwamen dus niet helemaal fijn.
Eenmaal in de bak vond ze het toch wel erg spannend en het liefst was ze op mijn rug gaan zitten ipv ik op die van haar. Dan wordt ze altijd wat onrustig in de aanleuning en sluit ze zich af voor de beenhulpen. Op zo'n moment kan ik haar wel een keer een schop geven maar daar wordt ze alleen nog maar onrustiger van in de aanleuning en ik weet dat ze het doet omdat ze het spannend vind. Al met al ziet het er dan dus te tuttig uit en dat kan je niet gebruiken op een kampioenschap.
Laatste waren we niet... het Rhodiumbloed bleek tweemaal slechter te zijn dan het Bjorkmann bloed Maar hoe dan ook, ik heb toch weer genoten van Veertje en het zijn goede indrukken geweest. Ondanks dat ze het echt heel erg spannend vond heeft ze zich super gedragen en heeft ze geen uitspattingen gegeven zoals ze dit wel kan.