Ben erg blij voor je dat je hem hebt gevonden meid. Hopen dat hij nog jaren bij je kan blijven en dat jullie saampjes ver komen in de sport en vooral de SGW
Lekker paard Corien! Tenminste, ziet er al fijn uit zo voor de eerste keer! Jammer alleen dat de springinstructie nu op vakantie is Maar dat geeft niet, lekker zo doorgaan en ZHJV is vanaf begin april meestal weer, kan je idd lekker daar eerst rondje oefen en dan langzaam richting t B groeien Ideaal daar! Lekker de ruimte, fijne parcoursen meestal én lekker dichtbij!
millie
Geplaatst: 11-02-09 09:29
Leuk dat ik de foto's nu kan zien. Fijn dat het goed ging.
Willemijn idd, maakt niet uit we hebben over 2 weken weer les hij zal wel blij zij met een goed resultaat Idd lekker oefenen en indoor ook lekker wat af en toe mee pakken.
Ziet er leuk uit, paardje springt best leuk ! Hier en daar nog wat aan de standaard dingen sleutelen maar dat weet je zelf denk ik ook wel, heb alleen een ding over de martigaal, vind dat die veel te kort zit, dus teveel aan de teugels trekt ! Je tilt je handen al op en dit werkt ook nog mee, dus die zou ik wat losser doen. Voor de rest een leuk beeld.
Corien Toppie !! Jullie zijn een mooie combi het ziet er goed uit. mooie techniek heeft ie lekker wat oefenparcourtjes doen en dan wanneer de startkaart er is lekker knallen op wedstrijden
Ziet dr netjes uit Corine! Echt een leuk paard! Gaat vast helemaal goedkomen! Kunnen we binnekort samen B springen op wedstrijd.. Kom ik misschi wel een x jullie richting op ofzo..
Heej Corien das wel ff wennen, jij met een ander paardje maar jullie staan goed bij elkaar hoor! Het ziet er fijn uit vind ik. Nog wat ervaring op doen en knallen maar!
Dankje hannah wanneer komt er een topic van jou kanjer?
PaysBas
Geplaatst: 06-03-09 12:28
Wat een stoere combi! Ziet er uit dat jullie veel fun hebben. Waar heb je deze leuke ruin opgedoken? 60 paarden kijken voordat je deze tegen kwam thjeemig das veel dan ben je bijna elke dag van het weekend op zoek geweest....
Dankje paysbas Idd van af juni tot december Heb hem uit eindelijk nog geen 50 km verder op gevonden
devi786
Geplaatst: 06-03-09 16:17
Leuk paard hoor , met goede manieren en een fantastische springtechniek. Zijn vader ( jasper's Egon) staat hier bij mij in de buurt , het is echt een super hengst ( hoewel op leeftijd) Je kunt gewoon bij hem in de stal gaan liggen ; dan kijkt hij je ff aan en denkt : ok , niks aan de hand Hij is gewoon super cool Dat terwijl hij toch lang natuurlijk gedekt heeft. Het is echt een betrouwbaar paard. Vooral leuk om te zien dat hij zijn goede eigenschappen ook doorgeeft aan zijn nazaten Dat beloofd voor ons veulen dat we in mei verwachten! Veel succes nog met je paardje; het ziet er allemaal goed uit en met zo'n koele kikker onder het zadel zal het alleen maar beter gaan dat beloofd voor de toekomst !